kickansblogg

Alla inlägg under september 2011

Av Kristina (Kickan) - 30 september 2011 17:43

Heeeeeeej!!!


Nu har äntligen den härligaste dagen på veckan kommit! :D Emily är och hämtar sin cykel! Vi ska cykla t Willys och köpa lite chips och ostbollar ;) IDAG har vi varit i stan o ätit på McDonalds! (: Vi ska nog sova över ^^ Yeeeey :D


Aja hon kmr nog snart! :D Haha


See Ya!


 

Av Kristina (Kickan) - 29 september 2011 22:37

Hejsan!


Idag har jag varit med Em! :D Vi var med i Tv xDD Haha fast det såg vet inte för vi skulle cykla till Gulan! Asså... aah det är ett ställe X)


Haha sen så har vi varit o badat! (: Imorn ska jag iväg, så jag kmr till skolan typ vid 12 x) Men aja ^^


Haha x)

Imorn har vi prov i Danmark också! Det har jag o Emily övat på! xD

Hihi ^^

Men aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaa nu ska jag sova! :DD


Nattiiiii!! :DD Har fixat lite med överraskningen också x) Jag tror inte att ni kmr bli SÅ glada.. Men aja jag tkr om den iaf..


Haha godnatt! :D

Av Kristina (Kickan) - 29 september 2011 07:58

Idag e jag med i tidningen med Em :)


Aja Hej då :)

Av Kristina (Kickan) - 28 september 2011 20:02

Hejsan!


Idag har jag o Em varit på en interljuv hos tidningen BLT.

Det var kul. Dom tog bilder också! Aja nu ska jag hålla på lite med överraskningen!


Har inget o skriva..

Kram/KBieber


Av Kristina (Kickan) - 27 september 2011 20:14

Hejsan!


Snart ska jag visa en överrakning som jag har gjort t bloggen!! Elr jaja inte TILL bloggen men till ER! haha ! Kmr snart!!


Haha just nu så äter jag! ^^


Aja ses o hörs!


Kram//KBieber

Av Kristina (Kickan) - 27 september 2011 18:59

HEJ!!!


Idag fick jag reda på att...........


JAG FÅR STANNA I SVERIGE!!!!!! JAAAAA!!! Jag fick först inte det eftersom jag kmr från Ryssland men nu får jag det!!!! Fattaaaaaaaaa hur GLAAAAAD jag blev!!!!!!!   Haha!!! Nu slipper jag tidningar, TV, radio o det! Elr aah... jag kmr kanske vara med där 1 gång t men inte mera!!! xD Hah!


Och sen så kom jag 1:a i häck, 2:a i 60 meter och 2:a i längd!!! Jippie!!! Och så vann tjejerna på staffet!! Jippie!!!!!!!!!!!!


Haha xD Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Av Kristina (Kickan) - 27 september 2011 08:06

Idaaaaaaaaaaaag!!!!!


Vi ska tävla!   Haha xD Jag e med i 60 meter, häck, kast med liten boll (!!), 800 meter,  längd! Haha tror ni jag vinner?   Får se!  


Haha men nu ska jag cykla o möta Em  


Haha kraaaaaaaaaaaaam 

Av Kristina (Kickan) - 26 september 2011 19:55

  ParisHjulet!


  Cooolt! Fast vi hann  inte åka den.

  Den bilden gillar jag! Den tog jag när vi satt uppe på ParisHjulet! Balder o Kanonen är BÄST! BÄST SA JAG! xD


  Den tog jag också fån ParisHjulet!


  Den åkte vi me! xD Fast den var inte läskig ^^


  När vi stog i kö t Balder! Det var andra gången tror jag! Men asså första gången så var jag helt galen! xD Alla sa att den var SÅÅ läskig men aah... visst xD Den var ju JÄÄÄÄTTEROLIG!!!!!


  Den tog jag när vi skulle åka hem.. Haha inte så många bilder på Liseberg direkt! xD Vi åkte mest så hann inte fota så mkt xD


Aja nu ska jag ta en glass o titta på Never Say Never!


Kram

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards