kickansblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Kristina (Kickan) - 30 november 2011 19:00

Halloo...!


Idag har jag varit med Emily efter skolan :)

Först tänkte vi Julpyssla lite men sen skulle min lossas pappa åka in till stan, och då fick jag och Emily lov

att titta runt lite efter julklappar xD Vi ska ju åka och köpa lite mera för att vi inte hann mera förut.. :)

Vet inte riktigt vilken dag.. Men ah... :P


Nu ska jag och Emily skriva Del 5 på vår novell :) Elr hon ska skriva ett blogginlägg först...

Oj, inte nu längre då.. :P


Idag har jag och Emily haft Jour (stavning?!) i matsalen! Det var faktiskt roligare än jag hade trott :P

Imorn så är det 1:a December! :D Lääääängtar! :D


Undrar om "Tjuvanas Jul" kommer vara bra..? :P Ska kolla imorn ^^

Aja, hej då :P


P.S Det kommer ett inlägg på "Celebriities bloggen" sen :) Det blir Del 3 på min novell! :D

Kanske hinner med 2 idag :) Vi får se... :P



Aja Kram! ;)


 

Av Kristina (Kickan) - 29 november 2011 20:03

Hejsan!


Vad snabbt November har gått! Vad snabbt hela året har gått! Tänk om ungefärr om en månad.. 2 elr 3 dagar mer så är det 2012!

Och i övermorn så är det December! :o Då börjar nerräkningen till Julafton!

Har nästan precis skrivit klart novellen del 1 ! På min kädis blogg :)

Den handlar om Jelena! <3


Och mötet elr vad det nu kallas.. Aja, det där med Helena gick bra! :D

Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra imorn? Själv ska jag va med Emily imorn ^^


Aja, ha det bra så länge! :)


 


Av Kristina (Kickan) - 28 november 2011 18:44

Tjabba!


Nyss gjorde jag cornflakes kakor! :D MUMS! Det blev faktiskt gott ;)

Och idag så har jag varit med Linn P! Det var en evighetsen vi var! Seriöst! :o

Efter det var jag med Julia ;) Vi hade också roligt! ;) Jag försöker få tag på Emily.. På sms, skype men hon svarar inte..

För jag vill gärna skriva novellen med henne nu... Men aja...


Imorn så kommer en som heter Helena hit. Det är hon som kollar om jag har det bra här.. Som vissa vet av er bor jag ju i

fosterfamilj.. För min familj kan inte ta hand om mig ju.. Min mamma är svårt skadad.. För hon ramlade från en balkong 2006 från

4:e våningen och resten av familjen bor i Ryssland... Så jag har det inte så specielt lätt just nu.. Fast ibland kan jag vara ledsen

fast det inte syns.. Och ibland är jag ledsen så att det syns.


Aja, nu ska jag titta lite på TV och äta mina cornflakes kakor xD Hahaha xD


Kram på er! <3


 

Av Kristina (Kickan) - 27 november 2011 22:15

Halloo!!!



Nu ska jag sova :) Det har varit en ganska bra dag idag :) Jag vet inte vrf men jag längtar faktiskt tills imorn... Asså, skolan :P

Imorn har vi gympa! ^^ Och, jag gillar gympa! :D Om 27 dagar är det Jul :D Längtar! Och om 8 dagar så fyller Julia år! :D :D :D

Grattis i förskott! :D


Aja, här kmr lite bilder.. :P (I mitt rum)


           


Förlåt för vissa bilder som är upp och ner :/


Godnatt <3

Av Kristina (Kickan) - 27 november 2011 19:30

Hejsan!


Det är jääättestor storm här! Till och med Emilys stutsmatta blåste ut på vägen!

Asså, sådan här storm har det inte varit på jäääääääääääääätte länge! SERIÖST! Jag tror att huset blåser iväg snart också! xD

Haha skoja, men ärligt! Det har regnat och blåsit i 2 dagar nu!

Och det har stått i tidningar " Stormen är på väg till ................. "


Aja, nyss åt jag glass, och nu skypar jag med Emily ^^ Och så messar jag också :)

Idag har vi tagit fram Julsakerna och så.. :) Förutom julgranen då xD


Nu så hr jag inget att göra.. För Emily har loggat ut från skype, hon ville nog inte skypa mera...


hej då..

 

Av Kristina (Kickan) - 27 november 2011 11:45

Hej!


Glad första advent allihopa! Idag ska man ta fram Julsakerna, äntligen! ;) Längtar så till Jul! Och ska jag berätta en jätterolig sak? ;) Här där jag bor kan det komma snö den 5 December! :D Samma dag som Julia fyller år ;) Snart börjar Julkalendern också xD Ni kanske tycker att det är för småbarn men jag tycker det är fortfarande roligt att titta på! ^^ 


Idag är det dans. :P Efter det så ska jag och min lossas pappa åka och köpa en mössa till mig.. (förmodligen) Den la jag under igår ^^ Den är vit och stickad. :P Jag tycker den är jätte fin ;) Haha här sitter jag och lyssnar på Julen är här.. Fast det inte är December äns.. Men jag tycker den är så fantastiskt bra! :)


Nyss åt jag frukost.. Sent i know. ;)


Aja hej då :)


 

Av Kristina (Kickan) - 26 november 2011 21:38

Tjenare!



Jag och Emily var uppe väldigt sent! Till halv 5 xD Hahaha xD Och vi var heeelt pigga! :D Och.. vi sov bara i 5 timmar xD

Discot var sjukt roligt! Det var faktiskt det bästa discot jag har varit på! Jag, Emily, Zonja, Kajsa dansade på scenen xD När det var Disco.. Ingen var blyg! Bra va?! ;) Och så var det bara 4 killar där! Och typ 60 tjejer. Jag lovar! HELA dansgolvet var fult! Om det skulle komma 20 till så skulle allting sprängas xD Nemän det var sjukt kul! Det var några uppvisningar! Dom var SJUKT duktiga dom som dansade! Dom måste nog har dansat i flera år!


Jag och emily har bestämt oss att vi inte ska ha vår blogg till en fotoblogg längre! Det blir en novell - och - vad - vi - gör - på - dagarna - blogg! Vi har redan börjat skriva novellen så kolla in den! Vi blev faktiskt stolta! Haha, inte visste vi att vi kunde vara så duktiga på att skriva noveller? ;) Men vi tkr att det är bra iaf. Men det är upp till er! Men gå in på Pictureblog.devote.se  Bloggen heter så.. Tyvärr kan jag inte länka den till er eftersom det inte funkar... Men jag tror nog att ni hittar den ;)


Idag har jag och Emily varit på stan! Vi handlade Julklappar! Det ska vi göra nästa söndag med tror jag.. Eftersom vi inte hann köpa allt för att vi skulle hinna till bussen och till simhallen. ;) Tyvärr så kmr jag inte att säga vad jag har köpt för Julklappningar, hahahaha! Klart jag inte ska! Det är ju "hemligt" ! :) Men på julafron kanske berättar jag ;)


Nu ska jag göra om bloggen lite.. Den ska bli lite mera "Juliagare" ! :) Så hej då så länge! Det här är förmodligen det sista inlägget för ikväll... För jag är rätt så trött oxå... :P Vi ska faktiskt oxå redan ta fram Julsakerna! Man ska göra det imorn men vi ska ta fram lite till mitt rum.. Resten sparar vi till senare... :P


Godnatt!! <3


 

Av Kristina (Kickan) - 25 november 2011 07:46

Sry att jag inte bloggade igår. Men jag kmr nog inte blogga på torsdagar. Bara så att ni vet.

Men det kan komma något någon torsdag ;)Asså, jag håller med Emily..

det känns som en evighet jag skrev senast! :o xD Fast ah... det var ju bara i förrgår! ;)


Idag ska vi till kyrkan och fira 1:a advent med skolan :) Vi är ju äldst på skolan så vi ska typ

gå med ljus och så xD Och Julia i min klass hon ska läsa med en annan Julia för hela plugget ;D


Ikväll äre Disco oxå! :D Yeey! ;) Jag och Emily ska gå :Och nästan hela vår dansgrupp! ;)

LÄNGTAR! Men nu ska jag skypa klart med Emily coh sen ska jag rda till skolan ;)


Kram på er!


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Skapa flashcards