kickansblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Kristina (Kickan) - 31 december 2011 23:45

GOTT NYTT ÅR!!!!!!! :DNu är jag med Emily :))Välkommen 2012!;)Kram!<3

Av Kristina (Kickan) - 31 december 2011 16:06

Hej!Idag har jag varit med Emily... Innan var vi i stan:) Jag ska snart sticka till Emily!:D Jag har en Justin Bieber tröja, tajts och shorts på mig till senare:) Men hejdå! Jag gör ett tidsinställt inlägg som kmr kl. 00:00 !! :DKraaaam

Av Kristina (Kickan) - 30 december 2011 20:42

Tjena!!!;)Vi har fortfarande Inget internet... Tur att man har en iPad;) Vad gör ni då? :) jag kollar runt lite på bloggar... :P och så lyssnar jag på musik... Fast det gör jag ju hela tiden ;) men nu ska jag berätta om dagen...Jag och Emily följde med till hennes mammas jobb... Och det är en färga... Vi fick ett besökskort och en väst som vi skulle ha på färgan. Dom nya hytterna var jääättefina!;D och så gick vi och tittade runt lite... ;) Sen skulle jag och Emily till stan. Där hittade vi kläder som vi provade! Det var jättefina kläder! Men jag bestämde mig för att lägga undan en jättefin tunika! Den var såå fin!!! Ska köpa den imorn på förmiddagen ;) När vi kom hem så dansade vi på Just Dance... Det är så kul ;) Och imorn ska vi äntligen fira nyår! Ja ska ju fira med Emily... Och det ska bli så kul!!! ;DMe nu måste jag gå... Elr nää jag sitter kvar men jag ska nt skriva mera. Ha en trevlig fredagskväll... :) kram <333

Av Kristina (Kickan) - 29 december 2011 23:22

Hej! Vad gör ni? Jag gör seriöst ingenting... Internet funkar nt så jag blogga från iPaden!:) så de kmr ingen bild...Imorn ska jag och emily följa med till hennes mammas jobb! Det ska bli jätteroligt! :)Idag var jag ju med några kompisar och vi hade rätt så kul!:D Men nu ska jag sova....God att!:)<3

Av Kristina (Kickan) - 29 december 2011 11:12

Jag skulle bara göra ett litet inlägg nu... För det är nt 100% säkert att det kmr ett till idag :)

Jag ska ju först möta Julia, sen ska vi gå till 1 kompis och efter det ska jag nog till simhallen :)

Snart ska jag äta frukost... Har nt gjort det än... Men jag måste borsta håret först xD


Jag vet nt vad jag ska skriva mera -.-'' Och förresten kapitel 18 är ute på min andra blogg!:)


Kram!

  

Gissa vem? ^^


P.S Har ni sätt min nya design?? ^^

Av Kristina (Kickan) - 28 december 2011 21:51

Tjena!   



Vad gör ni då??    Själv så skypar jag!   Var på filmkväll för ungefär 1 timme sen    Det var Maja och Julia som hade hand om filmkvällen   Först så åt vi tacos sen var det film och sen blev det Sing Star! Det var jätteroligt där! Jag tyckte det iaf..   Jag vet faktiskt nt vad filmen hette men det var ganska så bra!   



Imorn ska jag vara med kompisar.    Kul!  



På Fredag ska jag och Emily titta på Stena Line! Det kmr bli SÅ roligt!   lääängtar!     




Kram på er! <3


 


Gullig! ^^

Av Kristina (Kickan) - 28 december 2011 11:05

   Hejsan! ♥



Är det fint väder hos er? ;) Hos oss är det det! :D (not) -.- Vill fortfarande ha snö... Nu är det bara kallt och regnar hela tiden -.-''


Aja... -.- Vad ska ni göra idag? :D Jag ska vara med Emily... :) Och ikväll blir det filmkväll hos 2 kompisar :D


Nu vet jag nt vad jag ska skriva mera... Säger så typ hela tiden när jag gör ett inlägg men aah... Jag säger ju bara sanningen ;)


Nu ska jag äta frukost för jag vaknade typ precis :$ ^^


Kram ♥




Tyckte den här "bilden" var lite rolig så jag tog den... xD


Av Kristina (Kickan) - 28 december 2011 11:05

   Hejsan! ♥



Är det fint väder hos er? ;) Hos oss är det det! :D (not) -.- Vill fortfarande ha snö... Nu är det bara kallt och regnar hela tiden -.-''


Aja... -.- Vad ska ni göra idag? :D Jag ska vara med Emily... :) Och ikväll blir det filmkväll hos 2 kompisar :D


Nu vet jag nt vad jag ska skriva mera... Säger så typ hela tiden när jag gör ett inlägg men aah... Jag säger ju bara sanningen ;)


Nu ska jag äta frukost för jag vaknade typ precis :$ ^^


Kram ♥




Tyckte den här "bilden" var lite rolig så jag tog den... xD


Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Skapa flashcards