kickansblogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristina (Kickan) - 28 februari 2012 20:24

Hej!


Okej.. Jag vet att jag nt har bloggat på rätt länge... Men jag har varit med Sabina! :D Vi har haft sååå kul asso :') ! Vi har sovit från Tisdag till igår! ;) Mitt lov har varit BÄST!! <33333 Pga henne! <333 Tack Sabibi ;) :* <3333333333333333333333333333333333333

Vi har typ tittat på tv, suttit vid datorn, skypat och lekt med hennes djur! ;) (HENNES HUND HETER SMILLA OCH KATTEN HETER KIWI! SUPER SÖTA!)


Och så idag hade jag mitt prov.. :P Det gick bra! :) Imorn skulle jag egentligen vara med sabina men sen gick det nt... Men på fredag ska vi va iaf...


Aja kraaaaaaaaaaaaam! <333333333333333


 

Av Kristina (Kickan) - 23 februari 2012 10:31

Tjenare!




Sry jättemkt att jag nt har bloggat på evigheter men jag har varit ned Sabina :D Vi har haft superkul :D Vi är nu oxå men hon sover så jag passar på att skriva ett blogginlägg dåe ;) <3 Vi sov över Tisdag till onsdag och onsdag till idag hemma hos mig och sen på lördag ska vi oxå sova över fast hos henne :D Kul va? :D Igår var vi en runda på stan :) Det var kul ;)


Men det jag helst ville säga att jag typ nt kmr att blogga imorn för jag måste verkligen öva på ett historie prov som vi ska ha på torsdag! JAG MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars för jag fel så ja måste göra om ALLT -.-'' Då blire andra gången... :$



Hah... Hej då :P


 


MIN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA KATT <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Av Kristina (Kickan) - 19 februari 2012 11:26

Tjeeeeeeeeeeena!:D<3




Förlåt för att jag nt har skrivit på jätte, jättelänge men jag har nt haft tid elr direkt velat... Förlåt! Men ni får acceptera att det blir så ibland att jag nt bloggar på ett tag...


Men nu ska jag berätta vad ja har gjort... Jag har varit med väldens bästa EMILY :D <333 Vi sov över fredag till lördag och sen på lördag så var vi på stan! :D Vi gick först till McDonalds och sen  gick vi och handlade lite... Vi köpte godis och Tidning;) <3 (som vanligt)


sen när vi kom hem gjorde vi ansiktsmask och hoppade i det stora badkaret (med bikini då, nt nakna xD) och då översvämlade (stavning) det med bubblor.. xD så aa xD


Och så hoppade vi in i våra One Peace och tittade på MELO! <33 ;) HUR KUNDE DEN DÄR GUBBEN GÅ VIDARE IST FÖR MATTIAS?!!! MATTIAS VAR JU EN AV DOM BÄSTA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!


aja, hej då xD


 



Av Kristina (Kickan) - 15 februari 2012 22:42

Hej!:)


Idag har jag varit med Emily! :D Vi har suttit vid datorn, bakat cornflakeskakor och kollat på " Jag Saknar Dig" Den är såå bra! :D Jag och Emily har bestämmt att vi ska vara hela veckan ;) KUL! :D <3 Och på lördag ska vi kanske på BIO! :D Vi ska se Star Wars 3D isf:) KUL! :D <333 Men nu måste jag gå -.-'' Ska sova :D KUL! :D -.- Jag vet... Jag har lovat att jag ska skriva alla hjärtans dag delen på min andra blogg men göre på fredag elr imorn ist ;) <3 Kraam <333 Elr menar godnatt -.-''

 

Bild från Eric Saade konsert! Vi stog längt fram!

Av Kristina (Kickan) - 14 februari 2012 22:52

Asså den är så himla BRA asså! <33 Jag ÄLSKAR låten! <333 Den är underbar! <333 Ska ladda ner den på min mobil nu! :D <33



AAAH jag bli GALEN! <333 Den är underbar! <3333333 Kraam<333333333333

Av Kristina (Kickan) - 14 februari 2012 21:58

Heej!



Nu kan jag berätta vart jag har varit. Jag har varit i Fuerteventura som ligger i Kanarie Örna som ligger i Spanien! xD! Förlåt för att det nt har kommit uppdatering från än nu men jag har nt orkat :P Igår kom jag hem sent och idag var jag med kompisar + att jag är supertrött och har ovat att skriva en novelldel... Snart ska jag sova! I min underbara skööna säng! Ska bli så skönt! :')


Glad Alla Hjärtans Dag föresten! Vad har ni gjort idag ? Jag har varit med kompisar som sagt!;)



Haha, här kmr iaf lite bilder från Fuerteventura:)



              


Godnatt :P

Av Kristina (Kickan) - 11 februari 2012 13:26

Hejhej!:)



Nu sitter jag har igen... ;) Det ar inte soligt dar jag ar nu :/ men om 2 dagar sa ska jag heem;) Jag langtar faktiskt... Det ar supermanga som jag saknar... Elr okej da... Inte supermanga... men nagra iaf... :P Men vad gor ni? Jag gor nt sa mkt jag har bara 11 minuter kvar... Elr bara och bara! xD Jag kmr nt kunna se melodifestivalen ikvall heller.. ;( Men far gora det pa svt play nar jag kmr hem ;) Hoppas Ulrik gar vidare! Jag skulle sa garna rosta pa honom... Nagon som kan gora det at mig? xD Emily! Tack for att du kunde! Det bra... xD Okej da.. skoja... ^^ asso aah vad molingt det ar har... Hoppas det blir battre snart... Eftersom det ar nast sista dagen har.. och jag har nt blivit nagot brun typ.. :( Det ska man ju bli nar man ar och reser till nagot varmt land?! ELR HUR? :o Igar var det jatteroligt... Pa kvallen efter jag hade bloggat har sa gick vi pa en live underhallning och det var dans och akrobatik! (stavning pa akrobatik?!) Dom var jatteduktiga :o Tvr fick jag ingen bild pa dom men jag har andra bilder pa andra saker... (som tex ekorrar, stranden, poolen osv) Men nu... elr snart maste jag tvr avsluta och tack till er som kommenterar! Blir sa glad nar jag loggar in pa bloggen och ser att jag har fatt 5 kommentarer! :D <3 Kram! Bloggar kanske mera ikvall ;) annars sa blire mer imorn!:)

Av Kristina (Kickan) - 10 februari 2012 22:43

Vad gor ni daa?;) Jag kan tvr nt gora vissa bokstaver pa den har datorn xD neb ni fattar sakert anda ;) <3 Idag fyller min lossas pappa ar och vi hyrde en bil och korde runt heeela on! Jag sager fortfaranden nt vart vi ar men jag kan ge er en ledtrad... Det ar varmt har xD Jag har bara 8 minuter kvar pa datatiden men sen har jag 40 minuter till men det ar fler som vill sitta vid datan sa jag struntar i det och anvader det imorn ist ;) <3 Okej... jag kanner att jag maste sluta nu... hej da <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Skapa flashcards