kickansblogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Kristina (Kickan) - 28 mars 2012 23:24

Hej, bloggar från mobben nu. Det är sent och jag är otroligt trött. Måste sova. Men kände att jag var tvungen att blogga. Som ni kanske märker så är jag ganska trött... Jag gör inga smileysar. Idag har jag varit med Emily och vi gick en promenad och snackade. Sen kom vi på att Maja var med Linn P då vi gick hem till maja i frågade om vi fick va med. Det fick vi. Vi var mest ute. Vi hade verkligen jätteroligt! Förlåt, orkar inte mer. Är trött och ledsen. Natti<3

Av Kristina (Kickan) - 27 mars 2012 23:27

Tjao!


Idag började skolan med att titta på film, Italien film. Det var väl sådär^^

Men idag har jag varit i skolan så gick man till Pastabaren med Linn B och Emily, gott det var! Sen gick vi till willys och köppte en glass, Calippo! As god! :D Jaop.. Vädret var verkligen skönt här idag! Det var så kul idag! :D Måste göras om tjejer :* <3


Imorn ska man nog va med Emily:*



Puss & Hej! :D<3


 



Av Kristina (Kickan) - 21 mars 2012 20:14

Tjaa!♥


Vad gör ni? Jag har precis ätit lite kvällsmat;) Och just nu så läser jag lite. FRIDA-tidning. Jag måste verkligen komma igång med Frida tidningarna igen! xD


Men så vill jag rekommendera en jättebra bok! Den heter: I Taket Lyser Stjärnorna. Den är verkligen en underbar bok som handlar om en tjej som går i sjuan och hennes mamma har cancer...:/ Ni måste verkligen läsa den! För det är en av dom bästa boken jag har läst... Jag har ju inte läst klart den men ändå! xD ♥


 


LÄSLÄSLÄSLÄSLÄS!♥♥♥♥♥



Haha, men idag har jag varit med Maja, vi har haft jättekul! Verkligen:D Hon maserade mina fötter... Jag fattar inte att hon vågade... xD Haha men tack Maja xD ♥ Vi har sjungt sing star, tittat på TV, ätit osv ^^ En dag som måste göras om!:)♥


Ni kanske har märkt att det inte kommer så mkt "veckans låt" längre men det är för att jag lyssnar på spotify. ^^


Och nu ska jag nog göra lite novell delar, så om ni kollar in på Celebriites.bloggplatsen.se om en timme elr 2 så ser ni nog att jag skrivit^^ ♥



Men Puss! ♥



Av Kristina (Kickan) - 20 mars 2012 21:10

Heej!


Idag kom min lossas pappa hem från Polen. Jag fick lite grejer. Dom är verkligen såå fina! :D


  


Blev underbart glad! :D Jag fick ett smycke oxå. Det var och jättefint!:D Men det var så litet så jag kunde inte ta kort på det xD


Haha :D<333 Kraaam:***



Av Kristina (Kickan) - 19 mars 2012 22:28

Hej!

Jag ska skriva någon historia till er nu;)♥ (Bara för att jag har tråkigt)


________________________________________________________________________________



Mitt hjärta slår snabbt.

Jag ska säga det. Äntligen. Jag vågar. Jag ska.

Men.. Hur ska jag säga det?

Oh nej. Jag ser dig där långt borta.

Jag går imot dig sakta.

Det var jättelänge sen vi träffades.

Äntligen börjar mitt ansikte lysa upp lite.

Jag ser att ditt ansikte le mot mig.

Jag går snabbare.

Du kramar mig.


- Vad var det du skulle säga? Frågade du.

- Jag...Jag... Jag skulle bara säg att...

-Ja?


Jag Älskar Dig ♥


___________________________________________________________________________________


Det var en liten söt historia som jag hittade på ♥ Vad tyckte ni?;)


Idag har jag varit med Julia. Vi har haft jättekul;)


Puss♥


 





Av Kristina (Kickan) - 18 mars 2012 21:37

Hej söta ni! ♥



Vad gör ni? Jag tittar på Big Brother^^ Snart ska jag nog dusha och sen lägga mig..^^

Igår sov jag över med Sabina till idag. Vi hade jättekul! Och bion var verkligen asbra! Det rekommenderar jag verkligen!:D

 


Förlåt för en liten bild men det fanns typ ingen större^^ Men iaf.. Sabina och jag hade det verkligen kul♥ Vi ska sova över på Fredag oxå. Och då blir det säkert ännu roligare:D ♥


Men Godnatt på er, om jag inte bloggar mera idag förståss ;) ♥


Puss&Kram ♥

Av Kristina (Kickan) - 16 mars 2012 22:39

Heej!:D



Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men har inte pallat :o Men iaf.. Imorn kmr jag inte blogga. Då ska jag sova över med Sabina:D Vi ska gå på bio:D Journey to the mysterious Island heter den, asso det verkar vara skitbra!:D <3 Och det ska bli så kul att va med henne:D <33333


Haha och jag vet tyvärr inte om jag kan blogga för än söndag:/ Men ni klarar er?;) Elr?:D <3 Haha, men jag kmr nt skriva på novellen heller:) Och Sabina  kmr vid 11 imorn och innan det ska jag hinna: vakna, dusha, äta frukost, bestämma kläder, borsta tänderna, städa lite i mitt rum, fixa frisyren osv xD <333



Och idag fyller 2 av mina underbara mostrar år, Grattis! Önskar ni kunde se det här bara ... xD



Aja ska väl ta och lägga mig nu!



Puss på er



 



Av Kristina (Kickan) - 14 mars 2012 15:21

   HejHej! :) ♥




Snart ska jag iväg och titta på lite grejer till mitt rum:) Men just nu så gör jag inte så mkt... :P Och så har jag inte så mkt att berätta heller. Jao... Jag har varit i skolan och vi gjorde väl det vanliga.. Jag gjorde klart 2 st grejer i Syslöjden:) Ett handband som jag hade stickat (det blev jättefult) och en rosa fingerdocka.. xD Vet inte vad jag ska ha fingerdockan till men bara kul att ha:) Och så har jag skrivit klart novell delen på Celebriities. Det kanske kmr ett till idag. KANSKE... Kan inte lova något:P Och så har jag typ 3 tidningar jag måste läsa klart -.- Och så ska jag köpa 2 till! Duktigt :D Men asso jag har så tråk just nu...



Och ibland hatar jag verkligen livet... Det e så jobbigt ibland.. Elr iaf mitt liv... Ibland känner man att man bara vill gå och dö... Ush.. Hatar den hä känslan.. :( ♥



Aja... Hejdå... ♥



Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards