kickansblogg

Alla inlägg under april 2012

Av Kristina (Kickan) - 30 april 2012 17:01

Heej!


Japp, istället fick jag vara med Emily... För jag och Eden ska vara på den här fredagen som kommer nu istället!:D

Idag ska man fira valborg med bästavän, Sabina:D Kommer bli så roligt:D Vi ska gå på en sak som heter Gulan, där har vi andra kompisar från min klass också! Kommer bli jätteroligt:D Sen när vi kommer hem blir det grillnning och fiiilm! Breaking Dawn ska vi de:D<3


Och Eric Saade konserten var sååå rolig! UNDERBART:D Det var jättekul där! han sträckte sig fram till Linn P:s hand och en av hans dansare (Edo) gav mig och Linn P en släng kyss och sträckte sig fram till våra händer:')<3


Och om ni undrar varför jag inte bloggar så ofta så är det för att jag inte kan gå in på bloggen på min dator... Sitter vid en annan nu:)


men nu måste jag göra mig iorning innan Sabina kommer... Och innan vi ska festa... ;)


Pöööss på er nue!.***<333333333333333

Av Kristina (Kickan) - 26 april 2012 15:32

Hallååååååå:D


Jag ska bli bättre på att blogga, elr... Jag vet inte. För jag ska inte känna mig tvungen att blogga så jag bloggar när jag har något att skriva om!:D För om jag skriver varje dag så kmr allting handla om samma sak... För mina dagar är typ likadana... xD haha, fast inte hela tiden. Igår var jag på en musikal... Elr dansshow elr vad man nu ska kalla det xD Jag var där med Emily. Men jag gick dit för att se Eden! Hon hade huvudrollen. Hon var såå duktig!:D Och hennes kille hade oxå huvudrollen så dom skulle spela ett par!:)<3


och vet ni vad jag ska göra ikväll?! JO, Gå på Eric Saade konserten:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAA!! Måste göra mig i ordning snart!:DDD Oooh, guuud vad jag längtar! Men shiit, dom kmr och hämtar mig om en timme och en kvart typ... MÅSTE GÖRA MIG IORDNING!:o'



Och imorgon ska jag nog va med Eeedeeeen:D


Men puuuusss! Hööörs:**<3333333333

Av Kristina (Kickan) - 18 april 2012 21:52

Heeey:)



Nu är det bara 8 dagar kvar till Eric Saade konserten?! Fattar ni hur myyyyyyyyyyyyyyycket jag längtar?! Ska bli så kul!:D Idag har jag iaf varit i skolan. Och igår var Linn P på Ullared och hon köppte en jääättefin planch på Justin Bieber<3 Tack Liiin:** <3 Och det där med Naglarna... Jo.. Det går inte att lägga upp det...? xD


hehe, nu mår jag inte så bra. Ont i knät har jag... Kommer få linda runt knät imorn på gympan... Och jag har lite huvudverk och ont i magen... :/



Aja, hörs väl imorn. Godnatt:)<3

Av Kristina (Kickan) - 16 april 2012 23:06

Hajhaj! Nagelbilderna Kmr ngn ggn i veckan ist. Just nu ligger jag u sängen.... Och det går inte att lägga upp bilder när jag bloggar på mobilen. Idag har jag varit med Linn P, Emily och Julia. Vi har gått på picknick!:D det blev väldigt... Lyckat!? XD haha, imorn ska jag va med sabina!:DD men måste sova nu! Godnatt!:*:*:*:*<3

Av Kristina (Kickan) - 15 april 2012 21:10

Hallåååå!:D



I helgen har jag varit på lyckebymrkanden med Emily! Jaa... Jag har varit med Emily hela helgen faktiskt!:D



Fast i fredags var jag på bio med Emily och Eden... Vi såg Hunge Games... Seriöst en av dom bästa filmerna jag sätt!! Ni som  inte har sätt den måste verkligen det! :D


Just nu så gör jag typ tidnings-naglar! xD Har hållt på med mina naglar i timmar... -.- Men nu ska jag bli nöjd! :D Det kommer bilder om hur jag har gjort och så sen! :D Haha xD


Om typ 10 dagar är det dags! Då ska jag och mina kompisar på Eric Saade konsert!:DD Asso... OMG... LÄNGTAR ^^ Sitter och dunkar Eric Saades låtar här! xD Eftersom jag inte bloggat på länge ska jag skriva ett längre inlägg! :D


Jag sätter betyg på hur mkt jag gillar olika artister och så!:)))



Justin Bieber 10/10

Eric Saade 9,9/10

One Direction 9,8/10

Miley Cyrus 7/10

Selena Gomez 7/10

Christina Perri 8/10

Train 8/10



Det var dom... Orkade inte mer! Men som sagt... Jag kommer med bildrna på naglarna senare! Idag elr imorn! Det lovar jag! :*** :DD


Såå.... Hörs senare!;)<33333





Av Kristina (Kickan) - 10 april 2012 22:40

Hallå!:)



Gör ni? Jag tittar på Big Brother och dricker lite varm choklad och sitter vid datorn:) Lovet är slut nu... På lovet har jag varit med kompisar och så... Emily, Sabina och Julia har jag varit med:D Det har varit jättekul;) Och så har jag firat påsk förståss;) I förgår var jag med Emily, vi åt pizza hemma hos mig sen gick vi hem till henne och sov över där! Vi hade jättekul:D Som vanligt... Men det här får bli veckans låt!



Ååh, den är sååå bra! Titta på musikvideon oxå... Breaking Dawn <3333333333

Haha, men på fredag ska jag, sabina, emily och några andra kompisar kanske gå på Titanic:D Roooligt;)


Men ska typ dra nu ;P Hööörs:*<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Kristina (Kickan) - 7 april 2012 14:15

Heej! Jag har försökt blogga innan men min dator är jättekonstig! Jag menar det, jättekonstig! Så jag bloggar från iPaden^^ och jag kan ju inte lägga upp några bilder för man måste ladda ner... Det där! xD vet inte hur det stavas xD och "det där" har vi försökt att ladda ner men... Det gick inte... O.o haha... Men vad ska ni göra idag då? Jag ska bara fira påsk (?) xD heh... ;) och assoooo ååååååååh....... Längtar så mkt till den 26 April! Eric Saade konsert dåe!!:D men hejdå^^ glad påsk igen:D<333333333333333

Av Kristina (Kickan) - 3 april 2012 23:13

Hallåni!;)



Görniiiii?:D Jag gör inget... Jag vet att jag inte bloggat på typ aslänge men kmr inte blogga så mkt nu på påsklovet;)

Jag kan ta lite snabbt vad jag gjort sålänge ;)


I Fredagags var jag med Emily, sen sov vi över hos henne, vi hyrde film. En av dom hette I Taket Lyser Stjärnorna! Jaa, den där boken jag läser! Såå bra:D Haha.


I Lördags var jag med Emily, vi sov över hos mig. Sen skulle Sabina vara hemma själv till typ 1 (nej inte på eftermiddagen -.-'') så hon fick åka från Jämjö till hit;) Och då sov alla över, vi hade jääätteroligt då me;)<3


I Söndags var jag med Emily och Sabina, men till typ kvart i 4 elr ngt, Emily skulle hem, jag skulle hälsa på mamma och Sabina skulle hem. Men Sabinas föräldrar hade inte kommit klockan fyra och det var jättebråttom till mamma så Sabina fick vara vid vårt hus, ute. Sen När vi hade kommit till mamma så var hon inte hemma, och så började det regna så Sabina fick stå ute i regnet fortfarande för hennes mamma inte kommit. Sen så skulle jag o min lossas pappa åka hem då, eftersom hon inte var hemma, men gissa vad som hände då? JO, bilen stannade, DEN BA STANNADE! -.- Men sen fick vi igång den igen och åkte hem, där stod stackars lilla Sabina och frös. en kom hennes mamma och då skulle jag till Emily! LYCKAD DAG VA?:o


I Måndags var jag med Emily, vi åkte in till stan och jag hittade VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR... och jag hade inte råd till dom... bläääääh.......... Kommer inte få dom heller så det är bara att spara ihop till NYA kor -.-

Och Idag... Var jag med Emily IGEN och vi ba chillade... ;)



Imorn ska man va med Sabina och Emily, vi ska till donken! :D Sen ska jag sova över med Sabina! SÅ kul :') <33


Haha, men ska dra, Hajj! xD<3


 




Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards