kickansblogg

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Litauen.

Av Kristina (Kickan) - 15 juni 2012 13:23

Hej!


Tänkte bara säga att jag inte kommer blogga på ungefär... Hm... 9-10 dagar... För jag ska till litauen med Sabina imorn! Jippiiie!:)


Nu är jag väldigt ledsen, för att nu hade vi skolavslutning... Och det var sista timmen med hela klassen, ÅH vad jag saknar dom redan... Men förhoppningsvis kommer vi träffas:).


Ikväll blir det bio med Julia iallafall!<3 Vi ska se "Sow white and the huntsman" ! Den verkar vara bra... ;)


Men iallafall... Här är en liten suddig bild på mina skor som jag hade idag på avslutningen!:).


  


Man ser inte så bra här... Men det är ungefär 5 centimeters klack:)) Älskar dom!<3


Och här är en bild från klassresan, på mig & Emily<3


 


<3


Aja, men ni får ha det så bra medans jag är borta så uppdaterar jag när jag kommit hem!;)


Puss&Hej<3

 
 
Ingen bild

simon

24 juni 2012 20:11

va fina ni va! vem e vem? :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Skapa flashcards