kickansblogg

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Chacha bloggen!

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik*
Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt!

Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat...

Jag och några beliebers ska träffas på lördag! Ska bli gryyymt kul eftersom det är första gången vi träffas och.. Aa!^^

Men i övermorgon kommer det gäster hit och ska va här i några dagar.. Aja hejdå xD

 
 
Julia

Julia

27 juli 2012 18:55

Hej! Saknar dig!<3
Vad kul att ni ska träffas! Vilka gäster??;) ärligt? 01.20?-.- när jag kommer hem ska jag lära dig hur dags man går och lägger sig! Letade efter Justin bieber kort till dig i Finland men det fanns inga!:( kram!<33333333333

http://Lulaslife.devote.se

Kristina (Kickan)

7 augusti 2012 15:34

Heejj! Saknar dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 18 juli 2012 09:46

Vad ska ni hitta på idag då?:) Jag har precis vaknat och snart ska jag göra mig iordning. Ska bara ligga och lata mig lite till;) Iaf, Justin är i Australien nu typ:) man kunde se han uppträda live på en hemsida, klockan 06:30 här i Sverige. Jag...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards