kickansblogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristina (Kickan) - 9 februari 2012 22:29

Tjena! :D <3


Nu far jag gora ett kosrt inlagg och jag kan nt gora vissa bokstaver xD men jag har det bra iaf :) kmr hem pa mondag ;) dar jag e are soligt ;) elr molning ibland.. men nu kan jag nt sitta mer sa bloggar mer pa mondag ;) kram! <3

Av Kristina (Kickan) - 6 februari 2012 05:59

Hej! Jag kmr vara borta i en vecka nu men jag skriver nog nästa måndag... Jag skriver vart jag har varit och så kmr det kanske några bilder;) på nästa tisdag är det ju Alla Hjärtans Dag!<3 och då förväntas en ny header!:) den ska bli lite mer "romantiskare" än dom andra headerna jag har gjort!:) några förslag på hur den ska vara? ;) ni får gärna kommentera och tipsa!:) och sen när jag har kommit hem och tittar på bloggen vill jag se mera kommentarer! Min lossas pappa fyller ju år den 10 februari så det är typ drf vi åker iväg. För att fira honom! Men nu får jag nog sluta... För jag har inget mer att skriva:P kmr sakna er så mkt! Men aja ska väl avsluta nu då :( hej då! KRAM!!! :***

Av Kristina (Kickan) - 5 februari 2012 13:14

Hajj!;)Jao... Vad finns det att skriva?;) nu sitter jag i bilen och åker..:) Vad gör ni?:) har faktiskt ingen som helst aning om vad jag ska skriva mer.. xD nu ska jag nog läsa lite andra bloggar så hej dåå;) <3333333

Av Kristina (Kickan) - 4 februari 2012 21:58

Tjena tjena! :D <3



Vem tyckte ni var bäst i melo ikväll då? ;) <333 Jag tycker Loreen :D <33 Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mera... Och bara så ni vet ... Från och med imorn kmr jag nt att blogga på 1 hel vecka! :( Jag kmr ju blogga något imorn men sen ... så tyvärr :/ <333


hejdå...


 

Av Kristina (Kickan) - 4 februari 2012 15:07

Heej!Sry att jag nt har bloggat på 2 dagar men... Igår var jag med några kompisar och sen sov jag över hos Emily ! Och på torsdagar så bloggar jag nt så ofta väl?;) men ikväll är det iaf melodifestivalen!:D första deltävlingen ju!!:D men jag har glömt vilka som var med idag :$ xD <333 nu sitter hos min mamma så jag kan nt blogga mera. Hejdå så länge!;)Kram!

Av Kristina (Kickan) - 1 februari 2012 18:14

  Hajj! ;)




Idag var jag med Maja. Vi gick först ut med hennes sööta hundar sen tittade vi på film :) Kmr nt riktigt på vad den heter...  Imorn ska jag iaf vara med Emily :) Sen på fredag vet jag nt... På lördag blir det tacokväll hos Sabina! :D


HON FYLLER 12 ÅR IDAG!!! :D <33

Och min lossas syrra med!:D <333




Sen på söndag har man dans... Och jag vill bara veta att jag nt kmr blogga hela vecka 6 ! (nästa vecka är det då va?)


Men ah.. :) Hej då ! <333


 


Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards