kickansblogg

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Kristina (Kickan) - 18 juli 2012 09:46

Vad ska ni hitta på idag då?:)
Jag har precis vaknat och snart ska jag göra mig iordning. Ska bara ligga och lata mig lite till;)

Iaf, Justin är i Australien nu typ:) man kunde se han uppträda live på en hemsida, klockan 06:30 här i Sverige. Jag tänkte först se han, men sen orkade jag inte gå upp så tidigt... Men nu måste jag ladda mobilen! Puss.


Här har ni min biljett, OMG JAG SKA SE HONOM. Min dröm kommer gå i uppfyllelse.

Av Kristina (Kickan) - 18 juli 2012 00:09

Tjatja!^^

Imorn eller haha idag, ska jag på östersjö festivalen! Ska bli grymt kul!:) nu måste jag bara tjata till mig 500 spänn!;) just nu bloggar jag på mobilen, android, anorid elr vad Fan det heter xD haha! Men vad gör ni såhär dags då? Sover? Läser? Spelar? Kommentera! Eller jag har typ knappast några tittare kvar,men ah, hehe. Men här får ni se en bild som jag gjorde någondag i Litauen:) pussheey.

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards