kickansblogg

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Kristina (Kickan) - 16 december 2011 21:45

Heeey!



Jag är sugen på att ha en tävling :D


Hur många kommentarer har jag fått under dom här 4 (?) Månader ?

Ni får GISSA! :D Jag säger inga 1 X elr 2! För ni ska gissa själva! Och den som kommer närmast vinner :)

Ni får se vad ... :P



GLÖM INTE ATT SKRIVA ERA E-POST!!! Jag kmr ta bort kommentarerna från det här inlägget så att ingen kan fuska! Så jag godkänner dom inte! Och det är bara jag som ser E-posten.. :)



REGLER (som sagt)


  •  Gissa hur många kommentarer som jag har fått under dom här 4 Månader.
  • Du behöver inte komma exakt på det talet! Men den som kommer närmast! ;)
  • Skriv era E-Post.
  • Jag kmr inte att godkänna kommentarerna.

Den som vinner, vinner... :)



GOOD LUCK! :)


//Kickan


 

Av Kristina (Kickan) - 16 december 2011 18:12

Hej :)


Vad gör ni då? :)

Jag skypar med Emily och Julia :) Igentligen skulle jag och Julia sova över men ah... det blev nte så :P

Idag har jag varit i stan :P Jag köpte Julklappar ;) <3



Imorn ska jag vara med Julia och 2 till :) Ska bli roligt ;)

Hade så bra nu ! See Ya! <3

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards