kickansblogg

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Kristina (Kickan) - 26 december 2011 21:46

Heej ! <3


Breaking Dawn är seriöst den bästa filmen ever!!!!!!!


NI MÅSTE SE DEN!!! LOVA DET???


Det började typ med att dom gifte sig och sen skulle dom åka på smekmånad. Och sen blir hon gravid... Och hon kan dö. För att överleva måste hon ha blod (dricka blod!) och då gör hon det. (hon har inte blivit vampyr än för Edward vill nt att hon ska bli det.) och av att dricka blodet så mådde hon bättre. Och då kunde hon ha klarat sig. Sen när det är dags för att föda så lyckas hon! Fast Jacob stack en skniv i hennes mage för att Bella vill bara ut med flickan. Hon föder en liten söt tjej som ska heta Renessme (vet nt hur det stavas), fast när Bella säger "Du är så vacker" till sin lilla dotter så dör Bella för en stund.. Dom får nt liv i henne... Edward biter henne för att han inte kan leva utan henne. (och om en vampyr biter en människa så blir den personen vampyr. Och vampyrer har ju eviga liv) Det gick nt... Men sen precis i slutet så kom dom närmare och närmare hennes ögon... och sen bah "BANG" så öppnades dom :o Läskigt! xD Och vet ni... Hennes ögon var röda... Så nu är hon en vampyr!





Men vet ni... I slutet så var det en kille och en tjej som satt längst uppe.. Och när filmen nästan var slut så ställde dom sig upp...  Framför det dära ljuset som gör så att filmen syns. Och vet ni vad dom gjorde?? Jo, dom ställde sig upp och började pussas.. Så det syndes ju på hela duken! HAHAHA! Och dom märkte nt det xD Så dom bara stog där och... ah xD Gulligt ^^




Imorn kanske jag ska bowla med Linn B och syrram ;D ROLIGT VA? ;D <33


Haha byee !



P.S NI MÅSTE SE BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!<33333333333333333333333333


       



Av Kristina (Kickan) - 26 december 2011 11:44

Halluu! ;D



Snart ska jag och Emily se Breaking Dawn! :D IIIH längtar! :D

skulle bara säga det :D


Fast det har hänt något konstigt med den här datorn...

Om jag är inne på skype och så är flera andra offline, så står det att vissa är online?


Kanske nt så bra förklaring men ah... ni kaaaanske fattar? :o xD



Vi ska åka snart och titta på Breaking Dawn så yes ;D BYEE! <3333


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards