kickansblogg

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Kristina (Kickan) - 20 december 2011 23:08

Snart ska jag sova, det är ju ändå lov så ;)




Emily får bli veckans blogg! <3


Emmabella.bloggo.nu

Den handlar om Emilys liv. Hon gör jättefina headers! Det är en jätterolig blogg! Och..! Hon uppdraderar varje dag! <3



Godanatt! Hörs imorn (; hare gött! <333


 

Av Kristina (Kickan) - 20 december 2011 18:54

Halluuu!



Idag var det sista dagen på skolan för den här terminen ;) Vi fick risgrynsgröt till mat idag ^^ Det var ganska så gott ^^ Vi tittade på film idag :P Kmr inte riktigt ihåg vad den hette :$ men den var ganska så bra.. ;P  Om 4 dagar är det jul! <3 Lääängtar! Fast här i Karskrona är det inte någon riktig julkänsla... Ingen snö... ;(




VILL



HA



SNÖ!!!





Idag har jag varit med Emily. Vi har haft jätteroligt! (; Imorn ska vi shoppa julklappar... Sista gången! Jag har inte köpt till alla! :o Måste göra det (;




Äntligen är det lov! :D <3 Yeey :D


Aja, hej då så länge (; <3



P.S har ni sätt min nya header?! Lite tråkig tycker jag :/ Vad tkr ni? ^^ <3

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards