kickansblogg

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kristina (Kickan) - 7 mars 2012 19:45

En av mina bästisar heter Sabina. Hon är en fantastisk och rolig bästa vän.


♥Hon & Jag har nästan aldrig bråkat.

♥Hon & Jag ler och skrattar med varandra.

♥Hon & Jag berättar hemlisar.

♥Hon & Jag litar på varandra.

♥Hon & Jag kmr alltid vara bästisar, för evigt. Vad som en händer!


Jag älskar dig. Du är så underbar. Vill aldrig sluta vara bästa kompis med dig. Aldrig.

Du finns alltid här för mig, så jag ska alltid finnas där för dig.♥


Du är som en andra halva för mig, du är min syster!


 


Vi har känt varandra i över 5 år. Du är den jag känt längts av alla mina kompisar. Min första jul här i Sverige, var hos dig. Du har alltid hjälpt mig igenom dom hårdaste sakerna. Vi har skrattat tillsammans och vi har gråtit tillsammans. Vi gör allt tillsammans. Jag vill aldrig släppa dig, bästis! ♥


 


Puss! ♥♥♥







Av Kristina (Kickan) - 7 mars 2012 14:43

Tjaa!



Jag är fortfarande sjuk. Men ska till skolan imorn. ^^ Jag mår mkt bättre nu än jag gjorde i Söndags iaf :P Just nu så skypar jag med Eden medans hon är i sin skola :D


Och som ni kanske ser har jag ändrat om bloggen lite... LITE! xD Nej men jag blev jättenöjd :) Vad tkr ni?^^


Och förlåt för att jag nt har skrivit på ett tag men har bara nt orkat :P Men nu orkar jag xD :D



Och nu så äter jag mat. Det är såå gott :D jag är jättehungrig xD


Igår så klämde jag mitt finger. Det gjorde så fruktansvärt ont :'(


Men aaaaaaaajaaaaaaaa... Hej då (: <33333


 


En bild jag har gjort. Det står samma replik (stavning)som på headern men skit samma ^^ <3 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards