kickansblogg

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Kristina (Kickan) - 11 mars 2012 21:48

Hej!


Jag har ett litet problem med en sak... Jag ska ändra i mitt rum ganska så mkt... Och en sida hade jag tänkt att jag ska ha en " fototapet" och jag behöver verkligen hjälp... Jag vet nt vilken jag ska välja... Vilken tkr ni?



Elr...


   


Så vilken tkr ni? :) Tacksam för svar.



Puss!

Av Kristina (Kickan) - 11 mars 2012 20:58

Hej på er!♥




Vad har ni gjort i helgen då? :) I fredags var jag med Eden! Vi hade superroligt! :D Vi snackade, kollade på tv, satt vid datorn och mobilerna o så typ ^^ Det var jättemysigt:) ♥♥♥
 
 
 


Och sen i lördags så var jag och Eden till klockan tjugo över 3, sen åkte jag till Sabina! Vi hade superroligt som vanligt;) Vi pratade, messade, satt vid datorn, kollade på film och melodifestivalen :D Och så åt vi pizza! :D Sååå gott :D Sen efter vi hade ätit upp så kollade vi på Melo :)) DEN BÄSTA VANN! :D ♥ blev så glad asso :') Efter Melo tittade vi på filmen Apflickorna... Ett (bra) tips.... TITTA ALDRIG PÅ DEN! Man fattar INGENTING! Och dessutom är den så snuskig... As äcklig...



Och idag så var jag med Sabina typ till halv 1 ^^ För jag skulle till dansen. Fast jag var så trött så jag gjorde fel hela tiden... :( Jag och Sabina var uppe till typ klockan 4 :P SEn var jag med Emily och vi satt vid datorn, gick på en kort picknick och sen åkte vi o hälsade på min mamma och sen satt vi typ vi datorn ^^ ♥


Aja, ni får ha det bra. Är ganska så trött så ska väl ägga mig snart... :)


Kram!♥


 
 
 



 



 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards