kickansblogg

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Kristina (Kickan) - 9 mars 2012 14:41

Tjaa! :D <3



Äntligen är det Fredag! :D Bara så ni vet så vet jag nt om jag kmr blogga för än söndag ;)

Idag ska jag va med Eden och sova över hos henne! Ska bli såå kul :D Och imorn ska jag kanske vara med Sabina och sova över med henne och titta på Melodifestivalen med henne :D Kul va?! Fast sen åker hon till Polen :( Så vi kmr nt kunna va... :( Det är typ drf vi ska va då... Så att vi kan va innan hon åker iväg !:)


Vem hoppas ni vinner Melodifestivalen då? ;)

Jag tkr Loreen! :D <3 Det tkr typ alla i min klass.. xD Elr dom flesta iaf :)<3 Jag ska iaf rösta på Loreen :D Heja henne :D <333



Den är såå bra;)



Och nu så har jag äntligen skrivit novell delen på min blogg! ;) <33



Och förlåt för att jag nt har kommenterat på vissa boggar men jag har verkligen nt haft tid :( Jag ska FÖRSÖKA kommentera mer:)



Men nu ska jag väl ta och avrunda det här då :) <3


Puss!   

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards