kickansblogg

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Bieber Fever...

Av Kristina (Kickan) - 5 mars 2012 09:36

Hej Hej! :)


Nu är man sjuk igen... Bieber Fever kanske? ;) Nu så skypar jag med Julia(hon e oxå sjuk!), fb:ar, läser frida tidning, spelar temple run på iPaden, lyssnar på spotyfive.. Äter lite kärleksmums.. Osv... Min lossas pappa ska kanske hyra nån film till mig... Få se vilken det blir... ;) Fast nu la Julia på ... :P Och nu ringde hon upp igen xD


Nu när jag ändå har tid så tänkte jag diskutera Melodifestivalen^^


_________________________________________________________________________________________



Deltävling 1:


TOPP TRE!


1. Loreen

2. Dead By April

3. Sean Den Första Banan


Vrf tkr jag att Loreens låt var bäst:


Jag har alltid tyckt om Loreen. Hon är så bra! På vissa låtar måste man lyssna lite till tills man tkr att dom är jättebra men Loreens låtar känner man lixom direkt! :)



_______________________________________________________________________________________



Deltävling 2:



TOPP TRE!



1.  Ulrik Munther

2. David Lindgren

3. Timoteij



Vrf tkr jag att Ulriks låt var bäst:


Jag vet inte, jag bara tycker det. Har sätt Ulrik 2 ggn på riktigt... Och han är en av mina stora idoler... Och han brukar göra skitbra låtar!:)



___________________________________________________________________________________



Deltävling 3:




TOPP TRE



1. Molly Sandén

2. Mattias Andréasson

3. Youngblood



Vrf tkr jag att Mollys låt var bäst:


Får fram mkt kännslor. Det bästa är att hon har varit med och skrivit den. Och det kmr ju från hennes känslor... :)



__________________________________________________________________________________




Deltävling 4:



TOPP TRE:



1. Lisa Miskovsky

2. Danny Saucedo

3. Axel Algmark



Vrf tkr jag att Lisas låt var bäst:



Jag älskar lugna låtar och hon gör såååååååååååååååååå bra låtar! Den här låten stavas me 4 bokstäver: B-Ä-S-T! <3



_____________________________________________________________________________________



Det här är vad jag tkr. Ni får gärna kommentera o skriva vad ni tkr:)


Kram!<3


 
















 
 
Julia

Julia

6 mars 2012 12:04

Hej!:)
Jag har nog också Bieber fever!;D
Håller med på många av låtarna??;)
Krya på dig!<3<3

http://lulaslife.bloggo.nu

Kristina (Kickan)

7 mars 2012 13:38

Haha okej! ;) Tack dsm:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards