kickansblogg

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Du är så söt, jag kan inte låta bli att le när jag ser dig♥

Av Kristina (Kickan) - 21 mars 2012 20:14

Tjaa!♥


Vad gör ni? Jag har precis ätit lite kvällsmat;) Och just nu så läser jag lite. FRIDA-tidning. Jag måste verkligen komma igång med Frida tidningarna igen! xD


Men så vill jag rekommendera en jättebra bok! Den heter: I Taket Lyser Stjärnorna. Den är verkligen en underbar bok som handlar om en tjej som går i sjuan och hennes mamma har cancer...:/ Ni måste verkligen läsa den! För det är en av dom bästa boken jag har läst... Jag har ju inte läst klart den men ändå! xD ♥


 


LÄSLÄSLÄSLÄSLÄS!♥♥♥♥♥



Haha, men idag har jag varit med Maja, vi har haft jättekul! Verkligen:D Hon maserade mina fötter... Jag fattar inte att hon vågade... xD Haha men tack Maja xD ♥ Vi har sjungt sing star, tittat på TV, ätit osv ^^ En dag som måste göras om!:)♥


Ni kanske har märkt att det inte kommer så mkt "veckans låt" längre men det är för att jag lyssnar på spotify. ^^


Och nu ska jag nog göra lite novell delar, så om ni kollar in på Celebriites.bloggplatsen.se om en timme elr 2 så ser ni nog att jag skrivit^^ ♥



Men Puss! ♥



 
 
Julia

Julia

22 mars 2012 16:17

Hej!
Den ska jag försöka läsa den då!;) <3
Saknar dig!<3333333333333
KRAMISAR!<3<3<3

http://lulaslife.bloggo.nu

 
Emily

Emily

24 mars 2012 18:20

Halloj! Aaa samma här ska försöka läsa den boken! ;D <3
Vi ses väl.. Nån gång xD Haha;D
Kraaam<33333

http://emmabells.bloggplatsen.se

 
Emily

Emily

25 mars 2012 10:24

sv; vet, men det är säkert bara sånt dom skriver... Kanske.. För aa dom brukar ju skriva saker ibland som inte är sant:o xD

http://emmabells.bloggplatsen.se

 
chocolat

chocolat

26 mars 2012 19:30

Oooo den har jag inte läst.. Men ska göra det för din skull!!<3
Hoppas du haft det bra de senaste dagarna!! Snart e det iaf påsklov!! Kul va??
Men vad gör du nu??hoppas du har hur kul som helst!! ^__^
Kramar
/C

http://mjauuchoco.blogg.se

 
Linn P

Linn P

27 mars 2012 18:11

Hallu kickan ! :D Vad bra att du gillar boken !!!
Jag tror säkert att den är jättebra !!! :D Jag ska verkeligen läsa den !!!! :D hoppas du har det bra !!! :D Ses ! :D
kram // Linn <333 (^_^) Puss

http://linnsansvarld.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards