kickansblogg

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 5 oktober 2011 21:35

Hej....


Jag mår inte så bra just nu... Hoppas jag kan komma till skolan.. Jag ska ju vara med Em imorn (: Så jag får INTE bli sjuk!

Aja bara det jag skulle säga (:


Elr nä!

Föj gärna mig på BlogLovin! Om ni följer mig så följer jag tbx ;)

Kramis (: <3


 

Av Kristina (Kickan) - 5 oktober 2011 19:38

Idag har jag varit med Linn B o Em!    Linn skulle gå till pingisen kvart över 4.. Hennes pingis börjar halv 6...


Och nu undrar ni kanske hur det gick i häcken... Jo.. det... gick.. Inte bra..      Det var ju min FAVORIT fri-idrotts gren men aah... Jag har aldrig förlorat NÅGON tävling i häck.. Jag har alltid vunnit... Men aa.. så blev det inte nu   


Och en annan sak...(Ingen rolig sak..)

Vi kanske ska avliva Freja, min katt...    För hon bajsade innomhus.. Och om hon fortsätter  med det så aah.. Då e det skört   

Buhu!!  


Orkar inte blogga mera...

Hej då

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards