kickansblogg

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 13 oktober 2011 22:14

Tja!


Idag har jag varit i skolan, och idag var det jätte roligt :D Det roligare började på halv tio rasten. Då så var det några tjejer o några killar som skulle "leka" Tjuv O Polis xD Det var jäätte roligt! :D Och sen så på elva rasten gjorde vi samma sak. Och sen vid 12 så åt vi. Det var Kyckling med Potatis o sås :P Gött :D


Efter skolan så var jag Linn B och Julia. Vi tittade på "Jag Saknar Dig" och år cornflakes :D Haha :P Och sen så hade killarna och jag, Linn B o Julia bestämt att vi skulle mötas vid Gulan halv 6 och tjejerna kom 5 min försent.. xD Och då sa Linn B "Fint folk kmr alltid försent" xD Haha.. xD


Och sen så var det film. Filmen RIO! :D Haha vi såg inte hela för vi skulle leka Tjuv o Polis igen i mörkret! :o Det var kul! xD När jag o Julia blev tagna så satte dom oss i "fängelset" (sandlådan xD) Och då så satte vi på musik och började dansa.. xD


Haha xD Och sen så skulle jag vara hem själv t kl. 22:00 men ist för det var jag med Julia xD Till kl. 22:00 Vi var typ JÄTTE trötta.. Och det är jag fortfarnade..


Så aah.. Godnatt :P <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards