kickansblogg

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 19 oktober 2011 20:36

På en sak som jag ska köpa från jultidningen ;D

Det är en Frida tidning med 100 sidor!! :o :D

Så här står det i jultidningen:


Sveriges pouläraste tjejkalender!


FRIDA Kalender 2012


En fullspäckad kalender med allt

det allra senaste som tjejer vill

veta! En praktisk planeringkalen-

der med riktiga dagboksblad och

dessutom massor med tips och

idéer om mode och smink, roliga

tester, årets snyggaste killar, stort

Astro för 2012 och mycket mer.


 


Det verkar roligt va? ;D

Och det är 12 mini afisher i!!! :DD

Hihi ^^


Haha ^^ Men aja.. :P Godnatt om det är det sista blogginlägget för idag ^^

Av Kristina (Kickan) - 19 oktober 2011 19:31

Tjaaaaaa!


Idag har jag varit med Emme o Julia ;D Vi hade ROLIGT! :D

Vi sålde mina JulTidningar.

Jag samlade ihop 688 kr ;D Bra va? :D

Jag blev iaf nöjd ;)

Om jag kmr upp på 900 så vet jag EXAKT vad jag ska ta:D

Ska jag säga? Elr..

Nä jag säger det OM jag får den ;D

iaf, det är 5 st som har köpt :)

Jag, min lossas pappa o 3 st till :D

Jag SKAAA komma upp t 900 kr! JAG SKA! :D

Och i välkomspaketet så ska jag välja en MP3 ;D

Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha :/ Det finns turskos, rosa, vit, svart och röd. Vilken tkr ni jag ska ta? :D


Men nu ska jag titta vidare på "Livet Enligt Rosa" .

XoXo//KBieber <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards