kickansblogg

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 23 oktober 2011 11:27

Hejsan!


asså.. seriöst jag är så dålig på att blogga :// Förut så skrev jag flera inlägg om dagen men NU :/ Förlåååååååååååååt! :( jag ska försöka skriva fler inlägg om dagen.. Iaf minst 2 inlägg om dagen!

Men asså seriöst.. Jag har faktiskt annat att göra också! Jag kan ju inte bara blogga hela tiden :/ Jag skriver när jag känner för det! Men jag ska försöka skriva mer inlägg om dagen! Idag ska jag på dans iaf ! :) Sen blir det nog att vara med Emily! :D Hoppas jag! :D Jag ska fråga henne om jag o hon kan gå o sälja Jultidningar och om hon vill följa med till min mamma :) Min mamma sitter ju i Rullstol och.. ah ... :/ Jag kan berätta om det senare :|


Haha titta på det här: (Hittade det nyss)

Haha kramis ;D

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards