kickansblogg

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 29 oktober 2011 21:55

Tjaa!


Idag har jag o Emily varit på bio, vi såg Smurfarna! :D

Den var faktiskt bra! :D Den var jätte rolig! xD Och så har jag köpt en... Julia Stars tidning! Fast det äe inget vanligt nr...

Det är............. "Allt om Breaking Dawn Part 1" nr! :DD Och så finns det 12 affisher som kmr hamna på väggen så fort jag har skrivit klart inlägget ;D

Du får även inte missa min "Breaking Dawn Vecka" På min kändis blogg! :D

Jag kmr skriva ALLT om Breaking dawn Part 1! :D

Jag kom hem från Emily nu och vi har haft SÅ kul!! :DD

Kraaaaaaaaaam! <3

 

 

Av Kristina (Kickan) - 29 oktober 2011 09:57

Tjaaaa!!!Jag vaknade för en liten stund sedan.. :-P men ligger fortfarande och latar mig :-PMen jag ska nog göra mig i ordning nu så.. Ah.:-P Idag ska jag och Emily va! ^^ som vanligt då ;-) Vi håller på att bygga en sak xD men aja ses ;-)

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards