kickansblogg

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 24 oktober 2011 21:46

Heeeeey! ;D


Nu är det bara 61 dagar till Julafton!! Yeeeeeeeeeey! LÄNGTAR! Julen är det bästa högtiden på året ju! ;D Det är så fint och alla är glada! ;D Nu hoppas man att det kmr snö iår då.. För snön är en del av julen.. Tkr jag iaf :)

Nu holler jag på att göra en ny bakrund och header te bloggen ;D Jag tkr det holler på att bli jätte fint ;) Men det får ju ni avgöra! :D

Just nu så lyssnar jag på..


Asså den är så bra! :D ^^


Men aja Godnatt om det blir det sista blogginlägget för idag ^^ <3

Av Kristina (Kickan) - 24 oktober 2011 19:45

Tjaoooo!!Vad gör ni då ? ;D jag tittar på tv :-P och i skolkatalogen ^^ den harKommit nu! ;D blir tyvärr ingen bild nu för jag bloggar från mobben :-P. .Jag kan berätta vad jag o Emily har gjort idag! (: vi har sålt Jultidningar :-D jag har nått mitt mål och kommit dit jag har velat.:-D Nu är jag där!! :-D. Yeeees! ;DHaha och så har vi nytt en.... Äsh en sak xDHaha aja ses!! :-D Kram ;-)

Av Kristina (Kickan) - 24 oktober 2011 19:45

Tjaoooo!!Vad gör ni då ? ;D jag tittar på tv :-P och i skolkatalogen ^^ den harKommit nu! ;D blir tyvärr ingen bild nu för jag bloggar från mobben :-P. .Jag kan berätta vad jag o Emily har gjort idag! (: vi har sålt Jultidningar :-D jag har nått mitt mål och kommit dit jag har velat.:-D Nu är jag där!! :-D. Yeeees! ;DHaha och så har vi nytt en.... Äsh en sak xDHaha aja ses!! :-D Kram ;-)

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards