kickansblogg

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 15 september 2011 22:45

Heej!  


Nu har jag varit o simmat med Emily! Jag åt precis två mackor! Imorgon e det fredag!   I LOVE FRIDAYS  Elr det är så det stavas va? xD Haha aja ^^ Nu ska jag sova! Jag e riktigt trött!   


Natti   

Av Kristina (Kickan) - 15 september 2011 19:10

Heeeejsan!  


Idag har jag varit med Emily! (som vanligt) Och snart ska jag o Emily på dykaträning!   Det e hennes första dykaträning!   Hoppas det går bra!   Och jag o Emily pratade om att skapa en filmkväll o gissa om vi fick...

JAAA VI FICK!   Haha xD Så på lördag ska vi ha filmkväll med några kompisar!   Vi ska sova över lördag t söndag med! Och på söndag har vi dans!   Älskar o dansa! Haha xD 


Nu kom Emily!

Kram       

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards