kickansblogg

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 18 september 2011 21:29


Titta! Eric Saade härmar Justin Bieber IGEN?!?!  


2-0 t Justin    

Av Kristina (Kickan) - 18 september 2011 12:32

Hej!


Ni kmr bli förvånade men jag vet inte vem jag gillar mest... Eric Saade elr Justin Bieber? Så aa... Jag vet inte vem som e min största idol... Kanske båda? Justin Bieber verkar jag aldrig kunna träffa? Bara kanske! Om jag o Emily reser runt världen DÅ kanske? Fast det finns en tävling som man kan vinna t New York!! Jag o Emily skulle vara med tror jag! Men det finns typ INGEN channs att vi vinner!   Men ååh.. Sen jag såg "Never Say Never" så har jag typ varit besatt av Justin Bieber! Han e verkligen FANTASTISK!! Hoppas jag får mitt uppehållstinstånd (Stavning?!) snart så jag kanske kan resa t New York med Emily o någon/Några vuxna! Skulle vara så hääääärligt!


Nu startar vi en sak som heter "Justin Bieber VS Eric Saade" Den saken händer varje gång jag kmr på något med dom två!


Justin Bieber är verkligen sjukt söt o sjunger så bra! Och dsm t Eric Saade..!

Fast en sak undrar jag över! Justin Bieber tar upp en tjej på scenen t låten "One Less Lonley Girl" Och Eric Saade t "Break Of Dawn" Och Justin Bieber vet väl inte vem Eric Saade e?! Så Eric Saade måste ha härmat Justin Bieber! Så minus poäng t Eric Saade!


Aja nu har jag skrivit ett tag! Och jag måste åka t dansen snart!! Så hörs!   Det står 1-0 t Justin Bieber just nu!


Kram   

Av Kristina (Kickan) - 18 september 2011 12:02

Emily blev veckans blogg! Det e bara hon som har kommenterat på de inlägget..!   Tack så JÄTTE MKT! Det e ju bara Emily som kommenterar.. Elr inte BARA! Jag e jätte glad för att hon kommenterar!


Hon skriver om sitt liv! Kompisar, musik, dans, intresse, bild osv osv! Hennes blogg e fantastiskt bra! Älskar den! Hon skriver så ofta med! Det e så kul! Vi gör så mkt tsm!   

     Love Ya!

Kraaam   


Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards