kickansblogg

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 21 september 2011 22:41

   



  Justin vill Älska någon som inte använder honom för berämmelse.


  Justin har låvat sig själv att aldrig såra sin flickvän!


  Han gillar inte när folk stirrar på honom när han äter, fast vem gör det?!


  Justin är stolt över att han kan prata Franska, för han tkr det är romantiskt,  jag hade tänkt att läsa Franska senare!  


  Justin gör allt i sista sekunden! ^^


   Justin älskar att logga in och läsa fansens twitter när de inte vet att han e online ^^


  Justin skulle prova tvätta sina kläder själv, och de blev rosa! (Naaw ^^)


 Kommentera o skriv vad du visste o inte visste! Kram o Godnatt   

Av Kristina (Kickan) - 21 september 2011 22:40

  Justin tog karete lektioner när han var yngre! ^^

Av Kristina (Kickan) - 21 september 2011 22:37

  (Justin i en interjuv)


Justin: Jag älskar min flickvänner..  

Interjuvaren: Vilka flickvänner? 

Justin: Mina beliebers  


(Belieber betyder att man e ett stort galet Justin Bieber fan, som jag ^^)

Av Kristina (Kickan) - 21 september 2011 22:15

Tjena!


Idag har jag varit med Em!! Vi hade jätte kul som vanligt!   Haha ^^ Vi... gjorde... l... lå... lå.... lådor! xD Elr aa hur man nu ska säga ^^ ååh vad kul vi har när vi e!    


Haha ^^ Men aja här kmr en låt som jag lyssnar på just nu! J.B såklart  


   Kraaam !

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards