kickansblogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 16 september 2011 21:44

Hej...


Jag saknar min gamla bloggplats... Bloggo.nu Jag vet att jag har klagat så  mkt men jag vill verkligen ha den tbx    Vrf får man bara göra 500 inlägg där?   I   Bloggo... Fast ... mm ska jag skaffa en blogg där ist? Vad tkr ni? kickansblogg.bloggo.nu var den FÖSTA bloggen jag hade..! Och nu har typ alla förutom Emily o Linn B slutat titta på min blogg!! Jag hade MINST 300 besökare per vecka! Nu har jag bara 6 st!!!   Buhu!! Vill ha tbx bloggo!!! 


Kram!   

Av Kristina (Kickan) - 16 september 2011 20:53

Heej! Så här ser min Topp Lista för kändisarna ut! (JUST NU)


  1. Eric Saade      
  2. AiloCrash         
  3. Ulrik Munther       
  4. Justin Bieber     

Och Miley Cyrus kmr på 1:a plats på tjej listan! Men hon e inte lika bra som Eric Saade   Haha kram   

Av Kristina (Kickan) - 16 september 2011 20:36

Heej!


Skulle bara tala om hur fantastiskt bra AiloCrash e!! Han e med i filmen "Jag Saknar Dig" Så sjukt bra film asså!   Ni som inte har sätt den bara MÅSTE se den!   Men jaja här kmr en låt! Så SJUUUUUUUKT BRA!!!!


Älskar AiloCrash!!

Nu ska jag nog logga ut lite!   

Kramkram!

Av Kristina (Kickan) - 16 september 2011 18:02

Heej!


Idag har jag varit med Emily!   Vi har varit o handlat t filmkvällen! Och så har vi städat också! xD Imorgon så har vi ju vår filmkväll!!  Kmr bli så roligt!   LÄÄÄNGTAR! 


Linn P kunde inte komma.

Julia kunde komma!!   

Maja kunde komma!!   

Linn B kunde kanske komma..!   

Sabina vet inte om hon vill....

Så det kmr inte så många...  


Hoppas att Linn B o Sabina kunde komma iaf!  

Av Kristina (Kickan) - 16 september 2011 07:45

Snart ska jag dra t skolan   

Haha xD men det här får bli ett kort inlägg nu! Så aa bye bye!   

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards