kickansblogg

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 17 september 2011 23:00

Tjena!


För ett tag sen hade jag o Emily vår filmkväll! Vi såg "Hur många lingon finns det i världen?" Den var roligt! Haha ^^ Men det var en som dog där... Den delen elr aa den delen på begravngen började jag gråta jäääätte mkt!  


Och precis nyss så tittade vi på "Never Say Never" Den var hur bra som helst!! Och som sagt.. Jag ändra min Topp Lista heeela tiden... Kolla så här ligger det till nu!


  1. Eric Saade
  2. Justin Bieber o Miley Cyrus
  3. Ulrik Munther o AiluCrash
  4. Usher
  5. någon !

Haha ^^ Jag tkr faktiskt inte om att man ger så elaka kommentarer t Justin Bieber! Asså  "Justin Bäver" ?!?! Hur kom dom på det!? Bara för att han låter liiiiite som en tjej, elr nää det gör han INTE! Han låter som en killkändis ska låta! Och jag tror inte att det där med " att han har hotat Selena Gomez med att döda henne"?! Tidningar -.- Dom vill bara ha något att skriva om -.-


Och om Justin Bieber kmr upp på samma plats som Eric Saade så bryr jag mig inte om någon av mina kompisar säger "Vaaaa?! Ooooooofta!!!!" En sak vetja Emily kmr ALDRIG att säga så!! Hon kan man verkligen lita på!


Och nu ska vi titta på "Water For Elephants" Robet Pattinson e med där!  

Aaa... Nu ska vi titta på film! Gooooooooooooooodnatt!


Av Kristina (Kickan) - 17 september 2011 12:35

Dagens Humör: Lite besviken men ändå glad!

Dagens Mående: Bra!

Dagens Frisyr: Utsläpt med ett hårspänne vid sida.

Dagens Smink: Nae.. Lite mascara bara.

Dagens klädsel: Tajts, shorts, linne o en tröja över.

Dagens Planer: Handla lite o filmkväll med Emily o andra komopisar.

Dagens Tråkiaste: Vänta på Emily o e lite stressad.

Dagens Längtan: Tills Emily kmr hem..

Dagens låt:    Turn The Tide-AiloCrash   


Nu när jag skrev det där så tänke jag ha "Veckans Blogg" Så kommentera på det hära inlägget så väljer jag ut en blogg!  

Kram





Av Kristina (Kickan) - 17 september 2011 10:53

Just nu väntar jag på att Emily ska komma hem så att vi kan börja med det filmkvällen! Elr börja o börja jag menar förbereda    Vi måste köpa papperstallrikar o en annan sak med! Och så ska vi hyra film!    Skriver Kanske mera ikväll! Elr ah jag bloggar  säkert från mobben lite!   Haha ^^ Vi har bestämt vilken film vi ska se men den e 11 årsgräns på så den får inte min andra bästis Julia se! xD Hahah ne men hon e snart 11   Bra det!  

Haha xD Nu så lyssna jag på 

  Hur kan han vara så bra?!  Haha xD 


Kram   

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards