kickansblogg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Kristina (Kickan) - 25 september 2011 21:37

Tjenare!


Nu har jag ändrat om bloggen!

Vad tkr ni?  


   Jag blev nöjd! Haha ^^ Kommentera vad ni tkr!  


Kram   

Av Kristina (Kickan) - 25 september 2011 19:52

Hejsan! Det kmr bilder från Göteborg imorn ist!    Nu ska jag ta o städa mitt rum lite! Nyss tittade jag på "Never Say Never" med Julia! Fast hon gick hem så jag fick titta klart sj!   Fast haha jag tittar på "Never Say Never" varje kväll nu! Men innan jag ska städa mitt rum ska jag nog titta runt på lite olika bloggar! Haha ^^


Kraam//KBieber

Av Kristina (Kickan) - 25 september 2011 11:45

Sovit gott?

Det har jag!   


Igår var vi på Liseberg! Det var jätte roligt!   

Atmosfear var stängd...

Men kanonen o balder var absolut dom roligaste! Balder åkte vi bara 2 gånger för det var sååå lång kö! Annars skulle vi nog åka den fler gånger!    och kanonen åkte vi bara 1 gång... Det var JÄTTE lång kö ju.. Men den var rolig! Vi var jätte nervösa innan xD Och när vi var hoppade på så hörde man hjärtslag! Och sen så bah åkte den jääääätte snabbt! Upp o ner, hit o dit!   


Haha ^^ Vi åkte Balder, Kanonen, Släng Gungan, någon annan röd grej som snurrade runt, någon annan som var jääääääääääätte läskig! Och och... äsh kmr inte ihåg mer!


Vi fick en varsitt linne där det stog " I <3 GÖTEBORG" Den ska jag o Emily ha på oss imorn! Haha ^^


Kmr jätte många bilder sen! Snart börjar dansen så aah..


See Ya!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards