kickansblogg

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

<3 Jag Saknar Dig <3

Av Kristina (Kickan) - 7 oktober 2011 22:34

NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!


haha heej! xD


Just nu så tittar jag på Jag saknar dig o äter popcorn xD

Jag saknar dig är SÅ bra! <3<3<3<3<3<3


Idag har jag Varit med Em ;) Vi hade kul! :D Vi åkte in till stan o köpte en present till Ems lillsyrra :D Hon ska ju ha kalas imorn :')


Hihi ^^ Vi har också ätit på McDonalds :D Det var SÅ gott! :D

Vi var jääätte hungriga! :D



Jag kanske avslöjar överraskningen till bloggen som jag har gjort senare idag ;D

Hihi ^^


Kraaaaaaaaam :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


  P.S Tryck på bilden ifall du vill komma till Ems blogg :D <3


Kram :D <3

 
 
Em

Em

8 oktober 2011 08:39

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hehe så länge kunde jag hålla andan skriv en komentar på min blogg och håll in "s" så får jag se hurlänge du kan hålla andan (FUSKA INTE!) jAG LOVAR JAG FUSKAR INTE MED SÅNT xD

kram<3 snart lördag!<3

http://emmabella.bloggo.nu

 
Em

Em

8 oktober 2011 08:41

oj asså jag gör om det för alla "s" syntes inte:P

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssss

Hehe jag är lite förkyld så jag kunde inte så länge som jag brukar men lääs på 1:a komentaren och så!^^
kram<3

http://emmabella.bloggo.nu

 
Em

Em

8 oktober 2011 08:47

om det är ok så gör jag en tävling som du har gjort och Linn tror jag^^ Jag raderar inlägget om jag NT får det:') kram<3

http://emmabella.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards