kickansblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Kristina (Kickan) - 24 december 2011 16:55

Heeeej!!!




Vet ni... Jag fick en dator i Julklapp! :D En bärbar ;D

VET NI HUR GLAD JAG ÄR???!!! :DDD


Och så fick jag andra saker ;) Den nya datorn kan jag använda snart! :DDD


BILDER KMR! :D <3



God Jul på er! Kraam! <3333


 

Av Kristina (Kickan) - 24 december 2011 10:32

Hoppas ni får en underbar Jul!

Hoppas ni får det ni önskar er ;)


Skriver mer inlägg sen ;)

Kram så länge! <3


    

Av Kristina (Kickan) - 23 december 2011 17:49

Hejsan!



Skulle bara säga lite snabbt att imorn så kmr en ny design! Ska ändra bakrunden, färgen, headern osv! ^^

Vad tkr att färgen ska vara på texten? ^^ (kommentera ;))


Bakrunden har jag redan bestämt! :D


Kram på er! <3

 


P.S Jag ändrar bakrunden idag. NU!:D <3

Av Kristina (Kickan) - 23 december 2011 13:32


Haha visst är den bra? xD

Kraam! <3

Av Kristina (Kickan) - 23 december 2011 11:16

Vad gör ni då?

Själv hjälper jag till och städar här hemma :P Kul? Näää... Men sen när vi ska baka och pynta julgranen.. Då blir det kul! :D (alltså så händer allt när min lossas syrra kmr) xD Nu har jag inget att göra -.-''

Det kmr ng bilder på julgranen och det sen ;) Nu ska jag gå in på några andra bloggar ;)


Kramiis! <3



 

... Och snart Jul!

Av Kristina (Kickan) - 23 december 2011 09:17

Godmorgon!




Nyss så vaknade jag -.-'' Snart ska jag äta.. Sen ska jag nog skriva en del på novellen. :P


Vad ska ni göra idag? :) Här ska vi ha julbak iaf! ;)

Min lossas storasyrra kmr hit idag! :) Och så ska granen upp.. Och så ska vi städa så klart -.-''

Imorn äre Julafton... Tiden går så snabbt.. :'O xD


Nu måste jag fixa lite i mitt rum -.- xD Eftersom jag nästan precisvaknade! xD


Kram! Hörs senare kanske ;)

    

Av Kristina (Kickan) - 23 december 2011 00:30



Den här låten påminner om så mkt. Det har hänt ganska så mkt i mitt liv fast jag bara är 12 år. Jag kanske har berättat det här men min mamma ramlade från 4:e våningen här i Sverige 2006. Vi hade precis kommit till Sverige. Jag var en glad tjej, men oftast ledsen.. Fast min mammas kille slog mig. Killen är såklart nt mammas kille längre. Han är i Ryssland nu. Hela min familj är i Ryssland förutom mamma. Hon låg i koma i några månader. För hon hade ju ändå ramlat fröm 4:e våningen. Ingen visste om hon skulle överleva. Jag trodde hon dog... Fast dom fick liv i henne sen. Efter några månader när jag hade bort på barnhemmet och sedan flyttat hem till min fosterfamilj där jag bor nu.


När jag fick se min mamma öppna sina ögon, började jag gråta. Fast hon hade ändå massa av slangar och grejer. Fast då kände hon inte igen mig. Hon trodde hon hade en till dotter. Men det var ju bara jag... Jag blev ju såklart sårad... För att hon blev ledsen för att hon hade bara mig...


Efter några månader när hon blev friskare och kunde äntligen sitta i rullstol, och äta själv. Så mådde hon lite bättre.. Nu har det gått 5 år och hon har nt lärt sig gå än.. Och det kmr hon nog inte kunna heller.. Det blev bra först (efter några oprestioner) men nu.. så har det blivit lite värre. Hon vill nt leva längre.. Hon mår inte bra... Hon känner sig ensam. Ingen vet hur länge hon kmr att finnas mera...




Detta har varit jättesvårt att berätta.. Jag brukar vara jätteledsen för det här fast det inte syns så bra. Jag försöker vara glad.. Men det funkar nt så bra ibland... Nu måste jag sova.. Märkte tiden nyss..


Godnatt <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards