kickansblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Kristina (Kickan) - 15 december 2011 07:30

Har ni sovit gott? :)


Idag ska jag nog vara med Emily ^^ Jag har inte frågat men vi ska ju vara varje Torsdag ;) Roligt! :D

Snart ska jag gå till skolan.. Jippi! -.-


Men tänk att om 9 dagar så är det Julafton! :D <3 Längtar längtar lääängtar! :o Fast det har fortfarande inte kommit någon snö ;( Buhuhu... ^^ Med det skulle komma den 23 elr den 24 tror jag :P Så på Julafton elr dagen innan Julafton :D Fast det skulle komma snö nu på Fredag också såg jag nu... :P Men det är ju inte säket? :(


Aja, bye nu ska jag till skolan :P Ciao! <3


 

:)

Av Kristina (Kickan) - 14 december 2011 18:28

Vem är i rummet med dig? Ingen.

Vem fick du senast sms från? Emme :P

Vem pratade du senast i telefon med? Emme tror jag :)

Vems hus var du i senast? Julias:)



Vart är din telefon? Bredvid mig..

Vad när det för färg på dina byxor? Svart

Vad är det närmaste saken som är blå? En film typ... :P

Vad gillar du mest med skolan? Att träffa kompisarna <3

Vad är din favoritfärg? Lila...

Vad är ditt favorit sko-märke? Converse :P

Vilken film såg du senast? Michael Jackson - The Life Of An Icon



När är din födelsedag? 26 augusti..

När var du senast i skolan? För några timmar sen..



Har du dansat framför speglen någon gång? Jaa...

Har du fått hicka någon gång? Men jaaa?!



Saknar du någon just nu? Jaa...

Hur mår du idag? Ont i magen..

Vad står det på ditt senaste sms? Mm.. ^^

Hur lång är du? 1,55 typ :P



Hade tråkigt... kram :)




 

Av Kristina (Kickan) - 14 december 2011 15:57

Halluo!



Idag var jag med Julia. Vi hade jätteroligt... Fast hon dampade lite bara xD Har aldrig sätt HENNE så förut xD Haha, hon är så rolig :') xD <3 Just nu sitter jag vid skype... Snart ska jag skriva en del på min novell blogg :P Vi ingen läxa tills imorn heller! ;) Och vet ni... VÅR KLASS KOM MED I "VI I FEMMAN!" !!!!!! Roligt va?????!!!!!! Det blev Julia och Efraim som fick flest resultat ;) Dom är jätteduktiga! :D Och så ska det bli reserver också... Jag vill bli det! :) Fast det kmr jag ju inte bli... För jag är inte alls duktig på det... :P Men vilja kan man ju alltid.. :P


Aja, ciao! <3


 

Av Kristina (Kickan) - 13 december 2011 22:00

Hejsan.



DET här får bli det sista inlägget för idag! Jag skulle bara säga förlåt för den jättefula bakgrunden! Jag var så trött på den andra så pallade inte ha det längre... Så jag bara gjorde en ful bakgrund...! Sry... Ska kanske ändra imorn elr någon dag snart :) Elr om ni tycker om den så tar jag förstås inte bort den...



Det blir tyvärr ingen bild mera... För min dator dampar sig lite...


Och japp.... Hörs imorn!


Godnatt <3


    


(Det får bli en smileys ist :) )

Av Kristina (Kickan) - 13 december 2011 21:23

Sista inlägget för ikväll.. :)


Vad ska ni göra imorn? OM Julia blir frisk ska jag vara med henne :)

Hoppas hon blir frisk nu....


 

Av Kristina (Kickan) - 13 december 2011 16:50

Vad gör ni då? :)


Jag har precis varit med Emily :) Och nu chattar jag lite på skype ^^ Snart ska jag göra läxan ^^ Matte läxa :P Kul kul...

Igår var det som sagt Disco.. Och det var inte det roligaste discot jag har varit på :P


Imorn ska jag vara med Julia :) Om hon blir frisk då ^^



Kram :) <3


 

Av Kristina (Kickan) - 12 december 2011 21:13

Hej :)



Nyss var jag på disco.. Det var ganska så kul...

Sry för ett kort inlägg.... Kram <3

 

Av Kristina (Kickan) - 11 december 2011 19:43

Hej..



Vem äre som skickar så konstiga frågor? :o

Är det flera elr är det bara 1 som gör det?

  

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards