kickansblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Kristina (Kickan) - 6 december 2011 21:40

Haj!



Nyss kom jag från discot! <3 det var ärligt det bästa discot jag har varit på :)<3

Aja ska dusha och sen sova ^^ Jag skriver nog mera imorn ^^ <3


Kram! <3


 

Av Kristina (Kickan) - 5 december 2011 16:24

Haj haj! ;)




Imorn äre klass disco ;) Ska bli jätteroligt!! :D


Snart måste jag skriva ett avsnittet på min novell :P Fast inte nu! ;)

Jag ska nog titta lite på TV nu också... :P


Kram så länge! ;)


 

Av Kristina (Kickan) - 4 december 2011 19:53

Hallooo! ;)




Det här har hänt :)


I TORSDAGS: Jag var med Emily och sen i simhallen! :) Jag och Emily hade förståss jätteroligt! :D Och juste! Vi var ju på Gulan också :) Det var roligt där med :) Fast i simhallen var det roligare ;) Typ xD


I FREDAGS: Jag var med Emily... Vi var på stan en runda.. Det var roligt där! ;) Vi tittade runt lite :) Vi köpte bara en julklapp var  tyvärr... Men haha.. xD


I LÖRDAGS: Var med Emily lite... :P Elr, lite och lite.. Vi sov över xD


IDAG: Var jag med Emily... Vi hade dansträning för sista gången... Fast vi börjar vecka 4 sen igen ;) Sen gick vi en runda på stan, fast köppte inget ^^ xD



Sådärja! :D Nu ska jag nog dusha ^^ Sen ska jag skriva novellen på min blogg :P

Bye! :D <3


 

Av Kristina (Kickan) - 4 december 2011 01:00

Förlåt att jag inte har bloggat sen i onsdags men det finns anledningar:1. Jag skriver oftast inte på torsdagar.2. I fredags så sov jag över med Emily, och vi hade så roligt att vi i te tänkte på bloggen;)3. Idag var jag på öppet hus på en skola som jag ska börja i nästa år, och så hade jag och Emily en liten fest idag :PMen aja, tyvärr blir det inte någon bild idag... :P för jag bloggar från mobilen just nu^^Såg ni idol förresten? :D det gjorde jag och Emily^^ vem tyckte ni skulle åka ut? Jag tyckte att ingen skulle åka ut.. Men vem hejar nu på nu? :) jag hejar på fondell :P Aja godnatt <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards