kickansblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Kristina (Kickan) - 11 december 2011 18:59

Halluu! :)




Idag äre 3:e advent :) Mindre än 2 veckor äre JULAFTON!! :D <3


Och ni vet den gången där jag skrev " DET SNÖAR!!!!" ? Det gjorde det men det slutade efter några minuter... ;(

Buhu... Asså.. 2 veckor kvar till Julafton och det har inte kommit någon snö... ÅÅH... Julen är inget utan snö!?


Aja, i lördags sov jag över med Emily ^^ Vi hade jätteroligt ;) Och idag var jag med Emily och en annan (; Vi  gjorde iaf inte så mkt... :P Och ah.. :P



Aja, ska chatta vidare på skype nu ;) Kramis :D <3

 


Av Kristina (Kickan) - 9 december 2011 22:58

AMANDA VANN! AMANDA VANN! AMANDA VANN!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDD


BLIR SÅÅ GLAD! :'D Har haft bra dagar dom sista dagarna :'D Jag blev så glad att jag började gråta av att Amanda vann :D


GRATTIS AMANDA!! DAAAAAAAAAAAAAAAAH VAD GLAAAAAAAAAAAAAAD JAG BLIR!!!!!!!!!!


Kram så länge ^^


 


KRAM :) <3

Av Kristina (Kickan) - 9 december 2011 17:40

Hejsan :)


Här är några fantastiska låtar <3






Det var nog dom :) Så underbara låtar<3

Kram

Av Kristina (Kickan) - 9 december 2011 17:22

Helluuu!



Ikväll äre idol! Vem hejar ni på? Jag hejar på Amanda Fondell! :) <3 För killarna har vunnit och vunnit... Nästan hela tiden! -.- En tjej ska vinna detta året! :) Elr vad tycker ni? :)


Aja iaf, nyss kom jag hem från stan :) Jag, Emily och 2 st var där ^^ Vi gjorde inte så mycket...

Elr jag och Emily gjorde inte så mycket..


Jag vet inte vad jag ska skriva längre tyvärr... :(

Men ni får ha det bra nu! ;)


Kramis :)

 

Av Kristina (Kickan) - 8 december 2011 21:16

Favoritkändisen? Justin Bieber <3

Har du piercingar? Ja, i öronen.. Räknas det? xD

Vilken är den senaste låten som har fatnat i ditt huvud? All i want is you


När grät du senast? Venne, ett tag sen ;)

Är du vig? Neej, inte så mkt ^^

Använder du hårspray? Ibland


Vill du gifta dig i framtiden? Ja, tror jag iaf.. :P

Vilken vän vet mest om dig? Ingen aning...

Vad var det senaste du installerade på din dator? Skype tror jag :)


Senaste CD-skivan du köpte? Venne :P

Har du plancher i ditt rum? Jaaaa

Har du varit med på TV? Jaa, många gånger.


Vart vill du resa innan du dör? Jorden runt

Med vem isf? Emily :)

Vad ska ni göra? Resa...?


Bästa killen du har haft? Den som jag har nu :)

Hur ser din drömkille ut? Så som min kille ser ut.



Kram :) <3


 





Av Kristina (Kickan) - 8 december 2011 17:42

Vem är nr 9 i din kontaktlista?Emme

Vem är nr 15 i din kontaktlista? Hem

Vem är nr 30 i din kontaktlista? Emmes mamma


Vem pussade du senast? En kille xD

Vem kramade du senast? Venne :P

När såg du din bästavän senast? Idag


Din favoritfilm? Jag saknar dig, never say never och the twiligt saga

Din favoritlåt? Det finns många.


Bär du på en stor hemlighet just nu? Nae... elr va?

När vaknade du imorse? Kvart i 7.

Har du en tursiffra? Vilken? 3 o 5 :P

Vem hade du viljat träffa just nu? ...

Är du kär? Jaa!

Har du en blogg? Ehm.. jaaa...?

Vem skrev du senast sms med? Vrf undrar du?

Vem ringde dig senast? Emme

Senaste kändisen du såg? Ulrik Munther




aja nu kom emily hej då :P

 

Av Kristina (Kickan) - 8 december 2011 15:55

Halluuu!



Vet, skulle inte skriva idag.. Men Emily och jag ska vara lite senare.. :P

Imorn ska jag hänga med kompisar.. Som vanligt ^^

Vi ska va i staaan :D Sen på kvällen ska jag nog sova över med Sabina ^^ Kul kul! :D


Aja, skulle bara säga det... typ :P

Bye


 

Av Kristina (Kickan) - 7 december 2011 19:45

Vad gör ni då? :)




Jag skypar lite.. Har gjort läxan precis ^^ Elr ah, precis... för en stund sen :)

Idag har jag varit med 3 stycken :) Vi hade roligt! :)) Tyckte jag iaf ;)

En av dom var Julia :P



Idag fick jag min FRIDA-tidning :) Jag prenumerar ju :P Det var mitt 2:a nr :)

Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva mera....



Det kommer nog inte något inlägg imorn.. eftersom jag ska till dykningen med Emily.. Okej, vi ska inte vara där heeeela dan... Men vi är ju varje torsdag... Vi brukar inte skriva blogginlägg då... :P



Kram :)


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards