kickansblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 19 oktober 2011 19:31

Tjaaaaaa!


Idag har jag varit med Emme o Julia ;D Vi hade ROLIGT! :D

Vi sålde mina JulTidningar.

Jag samlade ihop 688 kr ;D Bra va? :D

Jag blev iaf nöjd ;)

Om jag kmr upp på 900 så vet jag EXAKT vad jag ska ta:D

Ska jag säga? Elr..

Nä jag säger det OM jag får den ;D

iaf, det är 5 st som har köpt :)

Jag, min lossas pappa o 3 st till :D

Jag SKAAA komma upp t 900 kr! JAG SKA! :D

Och i välkomspaketet så ska jag välja en MP3 ;D

Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha :/ Det finns turskos, rosa, vit, svart och röd. Vilken tkr ni jag ska ta? :D


Men nu ska jag titta vidare på "Livet Enligt Rosa" .

XoXo//KBieber <3

Av Kristina (Kickan) - 18 oktober 2011 18:02

Tjaaa!!


Nu har äntligen Jultidingen kommit! ;D Nu ska jag SÄLJA! :D Hihi ^^ <3 jag säljer för "BRA FÖR LAG" . ;D


Tjaaooooooo, idag har jag varit med Emme :P Vi hade kul! ;P Imorn ska vi nog också va :)


Förresten, jag har ju ändrat om i bloggen. Vad tkr ni? :) Jag blev ganska så nöjd. :) Men nu har jag hittat MASSOR av bakrunder som jag tkr är skitsnygga ;D


På fredag blire Disco :) Roligt!


Aja byeeeeeee! ;D <3

Av Kristina (Kickan) - 17 oktober 2011 19:26

Tjaa!!


Jag ska nog ändra min blogg lite :) Ni vet, bakrunden o headern :) Elr ah.. Vad tkr ni? :) Jag börjar typ bli liiiite trött på den som jag har nu :P Så jag ska nog hitta på något ;D


Och idag var jag med Emme :) Vi hade jäätte rolgt! :D Och så hade jag utvecklingssamtal idag :)


Men det gick bra ;) Jag ska äta nu så jag KANSKE bloggar mera idag :) Men jag ska ju skriva ett blogginlägg på min "Celebriities" Blogg ;D


Haha så ah.. :P

Men kolla in min kanal på YouTube! :) <3


Jag heter "KristinaLBieber" där :P Så adda gärna :)


Men aja kraaam :P <3


Av Kristina (Kickan) - 16 oktober 2011 12:07

Tjaaaaaaa!


Vad gör ni då? ;D

Jag ska snart på dans! :D Sen ska jag vara med Emme! ;D

Yaay! :D

Haha xD Jag har typ inget att skriva om nu :/ Men tänker nog göra Dagens.. Ah ni vet xD


Dagens...


Klädsel: Korta tajts, Linne o en lila Tröja! (:

Sötnos:Justin Bieber! :D

Frisyr: Vanliga xD

Film: Har inte tittat på någon film idag :P

Låt: DYNAMITE - Chona Anne McClain

Smink: Mascara ;D

Artist: Justin Bieber o Selena Gomez ;D

Humör: Glad

Önskan: Att få ett nytt rum, att få en hund och att få träffa justin bieber ;D


Kram :)

Av Kristina (Kickan) - 15 oktober 2011 20:01

T j a a !


Idag har jag varit med dom 3 tjejerna som jag skrev på rubriken ;D

Nyss var jag i simhallen! Mina 2 kompisar Eden o Elinor är så sjukt roliga personer! :D

Dom går också dit :) Vi har bestämt att vi ska vara någon dag ;D Visst Tjejer? ;)

Jag är så jäääääätte hungrig :s Det var jag sen vi kom t simhallen :s OPS glömde att äta.. :o

Aja men nu är jag hemma iaf :P Och ska snart äta!!!!!!!! :D Jippie! (;

Och så ska jag nog titta på film ikväll också.. :) Några förslag? Jag har typ


2 0 0 filmer! asså SERIÖST! :o

Hihi :P



A J A  B Y E !  : P

Av Kristina (Kickan) - 14 oktober 2011 21:30

Tjaa!!


Jag märkte att det inte gick att gå in på länken.. Så ni får titta där det finns alla dom dära länkarna och så leter ni bara efter det står " Min Kändis Blogg (: " Så trycker ni där så kmr ni fram dit sen då :P Lätt som en plätt ;D


Och imorn ska jag vara med Maja o Julia :P Roligt! ;D haha vi ska nog ha roligt ;D

Hihi ^^ Det blev inte världens bästa kväll men det är OK jag har haft sämre dagar.. Tro mig..


Nu vet jag inte längre vad jag ska göra :P Kanske gå o lägga mig :o så tidingt ? :o Men jaja... Jag kan messa o spela på mobben isf (: Så ah... Godnatt :P

Av Kristina (Kickan) - 14 oktober 2011 21:25

Till bloggen är här (:

Berädda? :o Ni kmr inte bli glada men överraskningen är...


En NY KÄNDIS blogg!!!! Jag kmr blogga om MASSOR av kändisar! Bloggen heter


Celebriities.bloggplatsen.se


Haha hoppas ni blir glada (;


Kramis :) <3

Av Kristina (Kickan) - 14 oktober 2011 19:59

Hej..


Idag har typ inget specielt hänt.. Min lossas pappa är sjuk.. Och när jag ska kommentera på Emilys blogg så står det "Tillfälligt Blockerad Försök igen om några timmar" ...

Det var typ 2-3 tim sen.. Och nu är jag blockad fortfarande.. Jag hann skriva 5 kommentarer  på mobben och sen kan jag inte skriva ett blogginlägg på min förra blogg heller...

Jag tänker snart köra en tävling..

Den som kommenterar mest på en vecka vinner äran.. Typ.. Fast den kanske kmr lite senare ikväll..


Nu är jag inte på världens bästa humör.


Hej då

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards