kickansblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Kristina (Kickan) - 4 oktober 2011 11:31

Hejsan..


Jag kom just från skolan.. Jag är sjuk :(((

Jag har inget att skriva just nu... :( Jag bara skriver att.. jag är sjuk... Näsan rinner och halsen svider :(

Jag hostar hela tiden... Jag ORKAR inte :'( :'( :'(

Jaja.. jag får väl sätta mig framför TV:n och bara titta.. Äta något kanske..? Det ska jag nog göra.

Fast först titta på Em:s blogg.. Hon är också sjuk :(

ÅÅÅÅÅH jag HATAR att vara sjuk :((((((((((((


Aja... Kmr säkert några 10000000 blogginlägg senare -.-


Inget kram idag tyvärr, för då blir ni också sjuka :(


Aja Bye <3<3<3

Av Kristina (Kickan) - 3 oktober 2011 19:21

Hejsan!


Nu ska jag göra ett inlägg till min bästis, Emily! :D <3


Emily, du är min BÄSTA kompis! Du har alltid funnits där du behövs! Vi har snart varit i typ 5 veckor i rad! Vi har bestämt av MASSOR! Vi e helt 2 galna tjejer! Vi bestämmer allt som vi bara SKA och MÅSTE göra xD Vi gör ALLTING tsm! Här kmr några bilder söta du!   Älskar dig!


 

     Love You! <3


 

<3<3<3


   ABSOLUT! <3


Här kmr en jätte bra låt med Miley till dig sötnos <3<3<3



En söt bild på oss:


 

Vi gör ALLTING tsm :D


Sminkar oss, går på konserter, skrattar, pratar, bloggar, fixar naglarna xD, lyssnar på musik, sover över, ler, hittar på kansiga saker, osv osv osv finns så MÅNGA saker så palla skriva dit AALLT ;D


Aja kan komma mer om mina vänner <3<3<3<3<3 hihi ^^


Ajaa Kraaaaaam :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Av Kristina (Kickan) - 3 oktober 2011 14:11

Namn: Kristina

Smeknamn: Kickan

Exakt Ålder: 12 år, 1 månad och 7 dagar.



FAVORIT:





Film: Never Say Never och Jag Saknar Dig

Låt: Jag har MÅÅNGA!

Dryck: Cola

Mat: Haha venne xD

Ämne i skolan: Bild, Engelska och... Slöjd.. Typ..?

Artist: Har jag inte sagt det redan? Justin Bieber! <3

Land: Sverige, Frankrike o America!

Klädersplagg: Bror på på vilket väder.. xD


ALTINGEN ELLER



Cola elr fanta? Cola

Hund elr katt? Båda (:

Godis elr glass? Båda!

Läsk elr saft? öööh... LÄSK!

Sony Ericsson elr Samsung? Sony Ericsson

Utsläpt elr tofs? Hmm... båda tror jag :P Fast jag har utsläpt mest.

TV elr dator? Båda!

Svart elr vit? Båda xD

Pizza elr McDonalds? Båda!!

Choklad elr lakris? Choklad!

Högerhänt elr vänsterhänt? Hägerhänt


Haha jaop det var lite om mig :P

Kraam :D <3




Av Kristina (Kickan) - 2 oktober 2011 20:26

Klädsel? Tunika/Linne, tajts och shorts.

Sötnos? Justin Bieber!!

Frisyr? Utsläpt med ett hårspänne vid sidan (plattat)

Film? Never Say Never

Låt? Moves Like Jagger

Smink? Mascara och nagellack.

Artist? Justin Bieber! <3<3<3

Bestämda grej? Att jag MÅSTE och SKA se Justin Bieber någongång! <3

Önskan? Att träffa Justin Bieber, att åka till Kanada, att få ett nytt rum...

Längtan? Ulrik Munther konserten med Em! <3

Olängtan? Tisdagar.. Ush..

Djur? Freeeja! :D

Hoppas? Att jag får måla om mitt rum som jag aldrig, aldrig ALDRIG kmr få göra.. :(


Aja nu har jag skrivit ett tag ;) Elr ah inte ett tag men asså jag skrev lite och titta på Never Say Never, skrev lite o titta på Never Say Never ;P


Haha så aah bye ^^


 





Av Kristina (Kickan) - 2 oktober 2011 14:58

Hejsan!


Sry för att jag inte bloggade igår.. Jag ÄLSKAR att blogga men igår var jag faktiskt med Em! Vi sov över en natt till fast hos mig! Vi hade jääätte kul som vanligt!   Jag kan säga vad vi gjorde igår ! xD


  • Åt
  • Köpte godis
  • Tittade på TV
  • Mublerade om i mitt rum (!!xD)
  • Satt vid datorn! (Hon skrev ett blogginlägg då^^)
  • Pratade
  • Målade naglarna xD
  • Var i stan :P
  • Sminkade oss xD haha xD (Då hade vi faktiskt liite tråkigt xD)

Och.... ah xD Det var lite av dom sakerna vi gjorde xD

Och nu kom Emily så ah bye ^^


(Vi ska ut och äta med min morsa)   

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards