kickansblogg

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 4 november 2011 09:46

Tjabba!


Jag o Emily har skaffat en foto blogg tsm :D

Den heter Pictureblog.devote.se men jag kan tyvärr inte länka den :/ För det funkar typ inte :o så varje gång jag ger förslag på någon blogg så finns dom där nere bland alla andra bloggarna ^^


Och idag så kmr överraskningen till våra små söta kompisar ^^ synd att Linn P inte ville komma... Och synd att Linn B är iväg... Och så bjöd vi 2 kompisar från dykningen men dom kunde inte :'(

Elr Eden (Hon har en blogg, gå ner dit där alla andra bloggarna är) hon svarar inte och Elinor skulle göra något.. Vet inte riktigt vad... :o


så det kommer 1 iaf.. Och kanske Maja.. HOPPAS!!!!


OJ jag har ju inte sagt vad vi ska göra xD Joo vi ska ha en... HALLOWEEN FEST!! :D


Haha kram! <3

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards