kickansblogg

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 16 november 2011 22:32

Haha hej igen ^^


Jag glömde att säga att jag har varit med Emily idag! ^^

Och så Julia kanin rymde igår!! :((

Hoppas dom hittar den!!! Jag o Emily har hjälpt till att leta men.. vi hittar den inte ! D':

Aja.. Den får komma fram nu!!

Iat för en bild får ni en låt.. :P



Kram o Godnatt //Kickan

Av Kristina (Kickan) - 16 november 2011 21:00

Tjabba!


Det här är alla bilder jag har haft med på bloggen ;DD


                                   
                             

                                                                 


haha, nu fick ni bilder ;D


Kraaaam!

Av Kristina (Kickan) - 16 november 2011 21:00

Hallooo!



Idag blev det äntligen skola ;) Jag har faktiskt längtat :O Men ah.. igentligen inte så konstigt ;)

Det är väl roligare att träffa sina kompisar än att sitta hemma och ha 38,5 garders feberoch må piss...? xD

Japp det klart! Skolan är roligare än vara sjuk! :D


Och vet ni... Min gammal-farmor slutade finnas igår... Hon blev 96 år! :o Mkt va??

Men hon var inte pigg! Hon kommer inte ihåg mig ens.. Japp, så gammal är hon att hon inte kommer ihåg

sitt barnbarnbarn... Men det kanske man förstår? ;)


Och vet ni.. Eric Saade kmr till Karlskrona i april 2012! ;) Jag ska nog gå på den med Emily, Linn B och Linn P!

Riktigt kul! :D Då har jag sätt honom 5 gånger xD


Nu är det bara 39 dagar kvar till Jul! Om man inte räknar med idag då ;) Längtar till Julen! Och hoppas det

blir snö på Julafton! Annas är det ingen riktig Jul... Inte får mig iaf.. :P

Så hoppas verkligen det blir snö då ;)


Och så äntligen prenumererar jag på FRIDA-tidningar ;) Har jag berättat det..? xD

Har glömt ^^ Haha xD


Aja palla skriva mera xD


Ha det ra så länge ;)


Kraaam!!!

 





Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards