kickansblogg

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 25 november 2011 07:46

Sry att jag inte bloggade igår. Men jag kmr nog inte blogga på torsdagar. Bara så att ni vet.

Men det kan komma något någon torsdag ;)Asså, jag håller med Emily..

det känns som en evighet jag skrev senast! :o xD Fast ah... det var ju bara i förrgår! ;)


Idag ska vi till kyrkan och fira 1:a advent med skolan :) Vi är ju äldst på skolan så vi ska typ

gå med ljus och så xD Och Julia i min klass hon ska läsa med en annan Julia för hela plugget ;D


Ikväll äre Disco oxå! :D Yeey! ;) Jag och Emily ska gå :Och nästan hela vår dansgrupp! ;)

LÄNGTAR! Men nu ska jag skypa klart med Emily coh sen ska jag rda till skolan ;)


Kram på er!


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards