kickansblogg

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 19 november 2011 23:03

Tjabba! :D


Är headern fin nu? ^^ Hoppas det! För det är ni som bestämmer det ;D

haha xD Skulle bara fråga det! :DD Nu ska jag käka lite godis och läsa min Julia tidning ^^

Kramis så länge! :D

 

Av Kristina (Kickan) - 19 november 2011 22:08

Halloo! :)


Nu ska jag göra en header! :D haha jag vill typ att den ska bli riktigt cool den här gången! :D

Nya kort på mig och dom senaste bilderna på min katt, artister och mera!

Den här headern ska jag VERKLIGEN försöka göra så snygg som man kan göra! :D

Tyvärr så har jag ju inte photoshop.. Men jag vet 4 roliga sidor som man kan göra bilder på ;D

Haha ^^ Men nu måste jag fixa i ordning headern :D

Få se hur länge den tar att göra ;)

Haha men dagens låt blir definivt den här! :D


Verkligen en fantastisk låt! Har lyssnat på den hur länge som hellst nu! :D


Av Kristina (Kickan) - 19 november 2011 15:48

Vad gör ni då? :)


Jag små städar lite i mitt rum... Jag har sovit över med Emily fredag till lördag :) Vi hade jätteroligt! ;D

Sen gick jag till Maja.. :) Och snart ska jag o Emily vara igen då ;)

Sry att jag inte bloggade igår och i Torsdags.. :/ Jag var med Emily i Torsdags och senare på kvällen

åkte vi till "Gulan" Där var super kul! :D

Och i Fredags hade jag skola, och så var jag ju med Emme :P Och vi hade jätteroligt så jag kunde inte blogga då heller xD

Idag så köpte jag en "Webcam" till Skype! :) Fast vi ska installera det idag elr imorn ^^
ÄNTLIGEN! Har tjatat om skype jättelänge! xD

Men nu ska jag fortsätta att städa mitt stökiga rum tills Emme ringer xD

Haha kramis! ^^

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards