kickansblogg

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 20 november 2011 20:20

Imorn är det skola igen då! :)

Vet inte vad jag ska skrivanu haha xD

Men imorn så ska jag och Emily skypa så fort vi har vaknat xD

Haha Good Luck xD

Men nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska skriva xD Haha

Så kram o Godnatt!


//Kickan

  xxxx

 

Av Kristina (Kickan) - 20 november 2011 18:48

Halloo! :D


Nu har jag äntligen Skype! :D

Har längtat jättelänge efter det! ;D

Just nu pratar jag med Emme på Skype! :D

haha :D Vi pratar om lite allt möjligt! xD Just nu äre bara tyst för hon skriver oxå ett inlägg på sin blogg nu! :D

Haha xD Oj nu ska jag äta x) Skriver mera sen ;)

 

Av Kristina (Kickan) - 20 november 2011 11:01

Har ni sovit gott? ^^

Det har jag.. Hade bara en konstig dröm xD

Nyss så dushade jag! x) Men jag har inte ätit frukost xO

Är rätt så hungrig men tänkte skriva klart inlägget först ^^

Idag är det dans igen då! ;) Det har det inte varit på 2 veckor xO

Igår så köpte jag en Julia tidning :) Köper typ varje x)

Men nu är jag faktiskt jättehungrig..

Hörs senare!


//Kickan

   xxxx

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards