kickansblogg

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 15 november 2011 18:39

Hallo!


Nu har jag äntligen inte feber! Så det blir förmodligen skola imorn ;)

Det var inte roligt att vara sjuk.. :P

Och imorn ska  jag antagligen vara med Emily ;)

Ni vet på min nya blogg.. Jag holler på att göra den i ordning! Den ska bli jätte fin !! :DD

Jag kmr få hjälp av Saadestoories.blogg.se :) En riktigt bra novellblogg! :D

Så imorn blire förmodligen klart ;) Jag har gjort headern själv men hon ska hjälpa mig att sätta in den! :D

Elr.. jag blir inte helt klart men den.. För det kmr nytt och nytt varje dag ;) Elr..

kanske inte VARJE dag men nästan xD

Men nu ska jag fortsätte att titta på TV.. Ikväll ska jag äta LAX! :D Gött det ;)

Men aja ni får ha det så bra nu så länge ;)

Kram!

 


Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards