kickansblogg

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 23 november 2011 21:08

Som kom ut idag!! Japp, den nyaste låten med Justin Bieber kom ut idag! :D Här kmr den! :D


Bra va? Kram o Godnatt.

Av Kristina (Kickan) - 23 november 2011 17:23

Hallo...!


Nyss gick Emily hem :P Vi har haft jätteroligt idag! :)

Vi har suttit lite vid datorn, tittat lite på tv, gått en runda och mera! :D


Idag i skolan så hade vi träslöjd. Jag håller på att göra en Julgris-pepparkaka xD hahaha xD Och så

gör jag en annan grej också.. Bokstäver! haha låter inte så roligt men det är det xD Det ska stå LOVE på min xD

Och på Emmes också ;) Haha ^^


Nu ska jag skypa med Emme. Vi ska göra läxan tsm! ^^ Smart och göra det på skype va? ;)

Hahaha! Men aja.. Nu ska jag publicera det hära inlägget.


Så bye! :P


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards