kickansblogg

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Kristina (Kickan) - 8 november 2011 21:50

Vad gör ni då?

Jag ska nog sova snart. Fast jag vill har hjälp med ett tal i matten först >.< Det får jag snart xD

Just nu så har jag rensat i mitt rum lite till ;) Jag har lyssnat på en jätte bra låt oxå xD

Här kommer den :)

Bra låt va? ^^ Men nu har jag inget tid att sitta vid datorn. Så hejdå för en stund ;)

Kram! <3

 

Av Kristina (Kickan) - 8 november 2011 18:30

Tjabba! ;)


Nu äre bara 47 dar kvar te jul :D Längtar så fruktansvärt mkt :D Och jag tkr att snön ska komma nu! Jag längtar!

Vem längtar inte?! Hihi :D Tänk på att man inte alltid behöver köpa presenter :D Tänk att man blir gladare om man gör! Jag ska nog köpa och göra! Till kompisarna köper jag, o te familjen köper jag :D

Och nu kom jag in på Jul helt plötsligt   

Haha.. Men nu så länge äre höst... Det är vackert men det är kallt! :( Jag tkr OM det ska vara kallt så ska det vara snö med   haha ^^ Och just nu så håller jag på att skaffa en ny blogg... på blogg.se   Asså.. jag vet, jag har haft typ 5 bloggar där förrut men jag har inte förstått så mkt.. Så jag har raderat alla och sen så nu vill jag ge blogg.se en ny channs.. Men nu har jag försökt igen och det funkar inte >.<

Men nu ska jag ta o logga ut ^^ Kram! <3

   

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards