kickansblogg

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Hahaha! xD

Av Kristina (Kickan) - 26 november 2011 21:38

Tjenare!



Jag och Emily var uppe väldigt sent! Till halv 5 xD Hahaha xD Och vi var heeelt pigga! :D Och.. vi sov bara i 5 timmar xD

Discot var sjukt roligt! Det var faktiskt det bästa discot jag har varit på! Jag, Emily, Zonja, Kajsa dansade på scenen xD När det var Disco.. Ingen var blyg! Bra va?! ;) Och så var det bara 4 killar där! Och typ 60 tjejer. Jag lovar! HELA dansgolvet var fult! Om det skulle komma 20 till så skulle allting sprängas xD Nemän det var sjukt kul! Det var några uppvisningar! Dom var SJUKT duktiga dom som dansade! Dom måste nog har dansat i flera år!


Jag och emily har bestämt oss att vi inte ska ha vår blogg till en fotoblogg längre! Det blir en novell - och - vad - vi - gör - på - dagarna - blogg! Vi har redan börjat skriva novellen så kolla in den! Vi blev faktiskt stolta! Haha, inte visste vi att vi kunde vara så duktiga på att skriva noveller? ;) Men vi tkr att det är bra iaf. Men det är upp till er! Men gå in på Pictureblog.devote.se  Bloggen heter så.. Tyvärr kan jag inte länka den till er eftersom det inte funkar... Men jag tror nog att ni hittar den ;)


Idag har jag och Emily varit på stan! Vi handlade Julklappar! Det ska vi göra nästa söndag med tror jag.. Eftersom vi inte hann köpa allt för att vi skulle hinna till bussen och till simhallen. ;) Tyvärr så kmr jag inte att säga vad jag har köpt för Julklappningar, hahahaha! Klart jag inte ska! Det är ju "hemligt" ! :) Men på julafron kanske berättar jag ;)


Nu ska jag göra om bloggen lite.. Den ska bli lite mera "Juliagare" ! :) Så hej då så länge! Det här är förmodligen det sista inlägget för ikväll... För jag är rätt så trött oxå... :P Vi ska faktiskt oxå redan ta fram Julsakerna! Man ska göra det imorn men vi ska ta fram lite till mitt rum.. Resten sparar vi till senare... :P


Godnatt!! <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards