kickansblogg

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Cornflakes kakor! :)

Av Kristina (Kickan) - 28 november 2011 18:44

Tjabba!


Nyss gjorde jag cornflakes kakor! :D MUMS! Det blev faktiskt gott ;)

Och idag så har jag varit med Linn P! Det var en evighetsen vi var! Seriöst! :o

Efter det var jag med Julia ;) Vi hade också roligt! ;) Jag försöker få tag på Emily.. På sms, skype men hon svarar inte..

För jag vill gärna skriva novellen med henne nu... Men aja...


Imorn så kommer en som heter Helena hit. Det är hon som kollar om jag har det bra här.. Som vissa vet av er bor jag ju i

fosterfamilj.. För min familj kan inte ta hand om mig ju.. Min mamma är svårt skadad.. För hon ramlade från en balkong 2006 från

4:e våningen och resten av familjen bor i Ryssland... Så jag har det inte så specielt lätt just nu.. Fast ibland kan jag vara ledsen

fast det inte syns.. Och ibland är jag ledsen så att det syns.


Aja, nu ska jag titta lite på TV och äta mina cornflakes kakor xD Hahaha xD


Kram på er! <3


 

 
 
Emme

Emme

29 november 2011 15:21

Men tillslut fick du tag på mig xD :P
Förllåt att jag var så svår att få tag på.. Men min mobil hittar jag ju inte så försök inte få tag på mig via den :P MÅSTE HITTA DEN!! xP
Wow dom ser jättegoda ut!! :)
Kraam<3<3

http://emmabella.bloggo.nu

 
Julia

Julia

29 november 2011 16:59

Mumms!!;)
KRAMISAR!!

http://lulaslife.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina (Kickan) - 8 september 2012 14:07

Hallllllooooooooooooooow Estland!     Har inte bloggat på en månad exakt men aa.. Palla hahah Har iaf hunnit blir 13 år! Den 26 Augusti;)Igår var jag på bio med några kompisar... Snart kommer Sabina hem till mig, sen ska vi va med en sen åker v...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 8 augusti 2012 13:24

Hellooooo! Förlåt för dålig uppdatering. För ngn vecka sen såg jag Alexander rybak! Han var grym, enligt mig. Jajjamen... Imorn ska jag på sailet med Sabina&Linnea... Hejjdå...

Av Kristina (Kickan) - 24 juli 2012 01:20

*fjortisrubrik* Haha. Vad har ni gjort idag då? Jag har inte gjort ngt för den här dagen har bara varit i en timme och 20 minuter.. Haha.. Väldigt roligt! Aja, sry att jag inte har bloggat på några dagar, men har bara inte orkat... Jag och n...

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards