kickansblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Kristina (Kickan) - 14 november 2011 16:53

Hej.


Hoppas Julia o Emily har kul just nu.. Undrar vad dom gör..

Jag är iaf jätteledsen för en sak.. Emily vet nog.. :'(( Och när jag är sjuk så missar jag ju typ allt... :((

Det är en sak jag är så himla arg på... Elr jag tkr det är tjatit.. Asså ni fattar.. En person som tjatar bara om en sak hela tiden.. Jag vet inte vad jag ska skriva mera.. Jag är bara så ledsen och trött just nu...

Tur att man iaf har föreldrar som stöttar en... (Ibland

Nu tänkte jag köra "Dagens..."



Dagens...


Klädsel: mjukisbyxor med en slapp tröja...

Frisyr: utsläpt bara.

Smink: inget.

Humör: Beskymrad, ledsen.

Önskan: att jag blir frik och att jag inte missar så mkt...

Smycken: inget.

Längtan: Tills Onsdag.. För då kmr min lossas pappa tbx.

Djur: Min katt.

Intresse: TV


hejdå

 



Av Kristina (Kickan) - 13 november 2011 21:19

Hejsan.

Jag har 38,5 graders feber så det blir ingen skola imorn.. :(

Men nu tänkte jag säga några tips på vad man kan göra om man är sjuk.


1. Ta ett varmt bad! Det kan vara jätteskönt för dig!

2. Sov lite. Det behövs! Din kropp behöver säkert vila sig lite.

3. Var inte stressad! Det får INTE hända! Som sagt, kroppen behöver vila!

4. Be din mamma elr pappa att hyra film. Skriv på en lapp vilken film du vill ha!

Medans en av dom/båda är iväg och hyr filmen gör du lite  varm choklad och tar en ost macka.

5. Läs någon tidning elr något. Och bara chilla. Snart blir du frisk igen.


Kram.. nu behöver jag sova.

  


Av Kristina (Kickan) - 13 november 2011 19:11

Hejsan..


Jag mår absolut INTE bra :(( Jag kan nog inte gå till skolan imorn..

Jag har huvudverk, ont i magen och det svider i halsen.. ÅÅH.. hatar att bli sjuk   

 Jag mår helt ILLA... Jag vet inte vad jag ska skriva mer..

Ska nog sätta på en film och läsa lite i min FRIDA-tidning nu.. Men aja..... jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu.

Palla blogga nu... 


Hej då..

 

Av Kristina (Kickan) - 12 november 2011 16:13

Hej :)


Sry att jag inte bloggade mera igår.. Jag var ganska så trött... :P

Men jag vet faktiskt inte när bilderna kmr. Kmr någon gång snart. Vet inte om idag men jaja..

Idag har jag varit lite med Julia o Emily :)

Vi har haft roligt ;)

Men nu kmr det värsta.. Jag är typ "sjuk" elr jag mår inte så bra. :( Jag vet inte om jag kmr till

skolan på måndag.. Men hoppas jag blir bättre... Nu ska jag ta o göra lite oboy och sätta på min sköna One Peace och titta på TV :)


Förresten jag kan säga vad jag köpte på Ullare igår :)

One Peace (lila), mjukisbyxor, jeans tajts, jeans, stickers, 2 ramar, 1 block, Top Stars boken, lampa, kludd, pruttlera elr vad det nu är, pennväsare, skolväska,  sudd, och mera :)


Men aja.. kram

  .

Av Kristina (Kickan) - 11 november 2011 17:21

Tjaa! Just nu så åker jag bil. Jag o min losats pappaVar där! :DSå jag fick ta ledigt från skolan. Vi hämtade oxåMitt pass! Så nu kan vi igen! :D Jag har köpt en massa! Jag visar bilder på vad jag harKöpt sen när jag kmr hem ;) Och hoppas vi hinner hem te 19:00 ! För då börjar en filmPå Disney channel som jag gärna vill se!! Vi var på Ullared kanske i 4 timmar :) jag blev jätte tröttI benen xD och så åt vi där oxå! Det var jätte gott!Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Och det blir ingen bild nu tyvärr. Men hej då så ses vi nog senare!Kraam! <3

Av Kristina (Kickan) - 9 november 2011 22:19

Snart ska jag nog sova :)

Har ni sett hur jag har ändrat om bloggen? ;D Vad tkr ni? ^^

Jag gillade det iaf..   Haha xD


Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mera. ÅÅH juste.. Imorn har vi bugg igen   OOHH NEEEJ!!


Jag......... VILL INTE!!! Kan ingen fatta att inget (nästan) tkr det är roligt?! -.-

PALLA!! Men nu vill jag sova -.-

Kram

      


LOL

Av Kristina (Kickan) - 9 november 2011 19:07

Godkväll!


Nu så tänkte jag ändra om texten och bakrunden på min blogg ;D

Men nu så får ni titta på sakerna som jag fick från jultidnin´gen :DD

Hihi ^^ Kolla här iaf ;D

 

Oj, sry för den suddiga bilden..

Men SOM NI SER, det är en sminkbox, mp3-spelare och en FRIDA kalender :DD

Haha kram! <3

Av Kristina (Kickan) - 9 november 2011 17:59

Tjabba!


Mina jultidningar har kommit! :D Grejerna som kunderna beställde får jag tyvärr inte lägga upp någon bild på men det som jag fick :P Men kmr lite senare ^^ Just nu så ska jag ju läsa lite andra bloggar och typ sånt ^^
Haha :P Men här får ni en bild på annat ;D

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards