kickansblogg

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 3 januari 2012 22:40

Hej!:)Idag har jag varit på bio med Emily! Filmen hette New Year'sEve! <33Ni som gillar romantik och komendi måste se den!:)) den var faktiskt väldigt rolig! Specielt i slutet!:) Den var romanisk oxå;) Den handlar om Nyår :) jag suger på att förklara så ni få se den ist xD <3Och vet ni.... Internet på datorn funkar fortfarande nt?!!!;( vet ni hur mkt jag längtar efter Skype och att kunna lägga in bilder på bloggen??? Nu har Emily inga inlägg kvar på sin blogg:( hon ska göra en ny!:)Imorn Har jag typ inget att göra... Vet ni hur ovanligt det är?;) Kram på er så länge <33333

Av Kristina (Kickan) - 3 januari 2012 01:28

Hej! <3




Idag har jag varit med Emily... Vi var i stan. :P <3 Som vanligt... då typ xD

Som vanligt hade vi kul oxå... Vi har kul nu oxå! Vi ska sova över ;) Vi har jätteroligt! ;)


Jag och Emily har skrivit en del på vår novell nu! :) Bara så at ni vet det ;) Titta! :)


Och vet ni... ^^ Idag fick Emily en ny mobil! :D Den är såå snygg! :D Vill oxå ha en sån ;) Hon skriver ett inlägg på den nu! :) Titta på hennes blogg! :) Emmabella.bloggo.nu

Kan tyvärr inte länka den för det har "hänt" något konstigt... :)


Hon ska skaffa en ny blogg idag! (den 3 Januari) :) Jag ska försöka länka den då.. :)

Och vet ni... Min moster har addat mig på skype! Hon bor ju i Ryssland... :) Vi har bara pratat på telefon... Men nu kan vi se varandra oxå! ^^ Och så min 12 åriga kusin SKA adda mig ^^ Han är snart 13 :') xD


Men vad gör ni då? Jag sitter här hos Emily ^^ Vid hennes data... xP



Men aja... :P Skriver mera "idag" xD


Kramis :) <3


                 



Bildbomd? ;)


Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards