kickansblogg

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 7 januari 2012 19:34

Hej!



Vi ska snart hem till Emily eftersom vi ska sova över där ;)


Och här är en video som jag la upp på Youtube... På Ulrik Munther när han var här! :)<3




Haha ^^ Jag tkr den låten är bra! <3


Kram<3

Av Kristina (Kickan) - 7 januari 2012 14:40

Tjeena!



Sry att det bara kom ett inlägg igår men jag var med Emily! Och sen sov vi över hemma hos mig. Och ikväll ska vi nog sova över hos Emily! :D Superkul ;)


Nu så bakar vi... Elr vi har bakat klart men vi gör dom andra sakerna till tjejmiddagen ;) Och vet ni.. xD



Igår så gick vi upp för att vi skulle sova.. Elr inte sova.. Vi satt vid datorn xD Och då så skulle Emily sätta sig i sin säng. Och då så var det något som rörde sig under hennes täcke... Och då började vi gapskratta... Och vet ni.. När Emily skulle ta bort täcket så var det en.. Katt där! xD Min katt Freja som sov under hennes täcke xD Hahaha! xD


Men snart kmr gästerna så vi måste fixa lite mera.. ^^ Och så ska Emily skriva på sin nya blogg oxå... Emmabells.bloggplatsen.se


Gå in på den! ;) <3



Bilder kmr sen.


 



Min o Emilys nya header på vår blogg! ;) <3

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards